bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Nån som har tips på vår man hittar lämpliga rör till oljematningen till en turbo? Slangar med AN-kopplingar funkar säkert men jag skulle helst haft rör då jag gillar ett enkelt stål rör bättre än nån flashig spunnen slang med färggranna kopplingar.
Var hittar man lämpliga kopplingar? 1/8 BSPP i ena änden och M10 banjo i andra änden är det jag behöver (om jag minns rätt). Rör verkar finnas lite överallt men kopplingar har jag inte hittat, skärningar, svets eller nån form av lödkopplingar är jag på jakt efter, de jag hittat verkar i större dimensioner.
Var hittar man lämpliga kopplingar? 1/8 BSPP i ena änden och M10 banjo i andra änden är det jag behöver (om jag minns rätt). Rör verkar finnas lite överallt men kopplingar har jag inte hittat, skärningar, svets eller nån form av lödkopplingar är jag på jakt efter, de jag hittat verkar i större dimensioner.