Olycka Brottby-Sättra vägen

Status
Ej öppen för fler svar.

elmgren

Aggressiv
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
letar nytt...
Novakovic skrev:
Fan kan man inte köra hoj borde man inte pröva ens... folk som smäller kan inte köra... allt handlar om reflexer och inte panik. :kocko

Hur fan tänker du egentligen?
Önskar nästan att det är dej jag läser om i aftonbladet nästa gång!

Tankarna till familj och vänner... RIP... :(

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Okej, då har nio stycken Quotat honom så jag tror han hajjar :tummenupp

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Novakovic skrev:
Fan kan man inte köra hoj borde man inte pröva ens... folk som smäller kan inte köra... allt handlar om reflexer och inte panik. :kocko
Jag måste också quota honom...

För när jag läste det inlägget blev jag så förbannad att jag ville slänga ut datorn från balkongen! Hur dum i huvudet kan en människa bli.... BANNA den jä***n!!!

GRYMT förbannad blir jag. Håller på att slå tagenterna genom skrivbordet när jag skriver detta!!!!

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Novakovic skrev:

stfu1.jpg

SkogsOlle

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
Mille RSV R -00
Novakovic skrev:

Det var det dummaste jag hört på jävligt länge.... :kocko

Edit: Säkert ett moppefucko som redan blivit bannad....Han joinade idag...

666_Racing

Quem di diligunt adulescens moritur
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
GSXR 750
Novakovic skrev:

Du måste ju fan vara dummare än tåget.

SPAM jo jag vet men jag var tvungen.

wader

Ny medlem
Gick med
25 May 2004
Hoj
ninja
Novakovic skrev:

vilken jävla idiot du är!!!! hade jag känt killen hade du haft problem nu din djävel.

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Så..
Nu har Novakovic fått som han ville. Bara nån idiot som skrev så där för att reta upp folk och se vad kommentarerna blev.
Kanske dags att stänga tråden och tänka en tanke på den omkomne, och anhöriga, som tråden handlade om från början?

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Novakovic skrev:

eftersom du i ditt första inlägg undrade om någon e bra på å ta körkort så tror ja inte heller du e kapabel å köra hoj bättre än personen som nu omkom.

olyckor är inget man skämtar om, framför allt inte döds olyckor.

det är en tragedi varge gång någon dör i trafiken, även om de ibland får skylla sig själva.

alla som kör MC vet att det är farligt, det är en kalkylerad risk man tar, många tänker "det händer inte mig" men det är just va det kan göra, det kommer att hända DIG med. det är inte en fråga "OM" man kör ikull, det är frågan om "NÄR".

hur många har inte kört ikull??

EDIT: Tankarna går till anhöriga.

Novakovic

Novakovic
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Suzuki RG
ohh..

men vadå!? ni säger att han körde om på fel sida av vägen? är inte det korkat... lugna ner er.. detta är internet... inte en nazi-debatt

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Novakovic skrev:
men vadå!? ni säger att han körde om på fel sida av vägen? är inte det korkat... lugna ner er.. detta är internet... inte en nazi-debatt

detta är inte internet, detta är sporthoj.com

det är dumt att köra på fel sida vägen, men som inte du gjort det nån gång? det är lätt att missbedömma.

Last edited:

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
Snälla, stäng tråden och släng ut junioren. En person har omkommit.

SkogsOlle

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
Mille RSV R -00
Vem är det som säger att DU kan köra hoj?? Du har ju provat...
Eftersom du inte har kort så antar jag att du inte vet hur det är att köra i trafiken. Rullgrus, ouppmärksamma bilister, regnvåt asfalt etc, då räcker det inte alltid med reflexer som du säger...
Om du nu skulle ta kort så kommer du lära dig detta. :kocko

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Novakovic skrev:

:confused: :confused: :confused:
tänk efter några år extra innan du svarar/skriver något mer nu...

Hur vore det om du kanske börjat på med å läsa lite på sidan innan du gav dig in i debatterna? kanske kunde plockat upp lite vibbar om stämningen här?

Jag vet, lägg in en fråga om skenfösäkring också så kommer det snart titta ut folk ur din skärm och strypa dig.

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Novakovic skrev:

Du skrev:
"Fan kan man inte köra hoj borde man inte pröva ens... folk som smäller kan inte köra... allt handlar om reflexer och inte panik."

Kan nån köra hoj innan dom provat?
Är det alltid hojförarens fel att det smäller?
Vad har panik med saken att göra?

Sen är nog det här fel tråd för ältande om dessa saker i vilket fall som helst...

Skorpan

Guest
Novakovic skrev:
man skriver inte så när nån har omkommit :mad:
banna han!!!

Novakovic

Novakovic
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Suzuki RG
mycket tomma hot här...

är det verkligen så upprörande? hur fan klarar ni av att åka båge om ni börjar gråta så fort någon skriver det minsta upprörande? jag ber om ursäkt ifall ni tog illa upp... bra så?

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Novakovic skrev:
är det verkligen så upprörande? hur fan klarar ni av att åka båge om ni börjar gråta så fort någon skriver det minsta upprörande? jag ber om ursäkt ifall ni tog illa upp... bra så?

Du är ursäktad:) ska vi fika på fredag eller gå på grönan?

:lol :lol :fatta! :fatta!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...