Fick precis reda på att det var en Svart Motorcykel som hade krockat vid en av de små "Cirkulationsplatser" som finns på Östra Vallgatan, vi snackar minuter! Tydligen var det en allvarlig krock som demolerade bilen rejält! vilket jag inte förstår för det går inte att köra snabbt där pga de 2 små rondellerna som finns utsatta för att motvärka just farten. Motorcyklen började brinna och personen som körde värkade ha fått skador, av vilken grad kunde jag tyvärr inte ta reda på. Ambulasen kom faktiskt snabbt fram till olycksplatsen och hjälpte den skadade motorcyklisten som krockat snabbt och körde iväg till sjukhuset. Så Credits till Ambulanspersonalen!
Om någon känner en person med en svart hoj i vår stad ring och kolla så att det förhoppningsvis inte är den du känner.
Jag hoppas värkligen att den drabbade motorcyklisten klarade sig bra men det lät inte bra.
/Cel
Om någon känner en person med en svart hoj i vår stad ring och kolla så att det förhoppningsvis inte är den du känner.
Jag hoppas värkligen att den drabbade motorcyklisten klarade sig bra men det lät inte bra.
/Cel