Olycka!

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Försökte lägga in följande inlägg men orkar inte regga mig på en sunkig lokalblaska;

gunsan> Personerna som har varit inblandade i olyckan måste ha gjort dig något fruktansvärt, för inte gör du en väldigt bred generalisering? Jag önskar inte livet ur alla idioter bara för att du är klen i förståndet. Ytterst osmaklig kommentar av dig.

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
Supkerduke(såld!)
Kom ikapp en bil på motorvägen en gång (med bil) och det var precis i ett backkrön. Plötsligt svänger den skarpt åt vänster. Innan jag vet order av bränner jag rakt in i ett halvt däck från en lastbil. Hela bilen kränger till av bara h-e och jag kör nästan av vägen. Väldigt glad att jag inte tjörde hojj i det läget.

Se till att ni har fri sikt, boys n girls..:gnissla

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Endast bittra djävlar kan tycka att de för skyllas sig själv som ligger för nära bakom,,,,,,,,,,,,, döm den djäveln ordentligt för att han inte surrat lasten.

Sir Junior

Gubbräser
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
-19 Yamaha MT-10
Försökte lägga in följande inlägg men orkar inte regga mig på en sunkig lokalblaska;

gunsan> Personerna som har varit inblandade i olyckan måste ha gjort dig något fruktansvärt, för inte gör du en väldigt bred generalisering? Jag önskar inte livet ur alla idioter bara för att du är klen i förståndet. Ytterst osmaklig kommentar av dig.

Om du vill kan jag lägga upp det du vill ha sagt....blev tillräckligt förbannad över gunsans kommentar så jag reggade mig.

Sir Junior

Gubbräser
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
-19 Yamaha MT-10

Tack gärna, skriv Magnus i signaturen om det är möjligt.

Done!

Morello

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2009
Hoj
Aprilia RSV Mille
Jag kör vägen via Hagby (soptipp) till/från jobbet och det är kutym att det ligger skit på vägen som folk tappat från sina släp.

Med lite riskmedvetenhet kör man såklart aldrig bakom släpvagnar fulla med sopor; kör om eller håll oerhört avstånd. :krama

Hoppas verkligen att det gick bra för killarna/tjejerna på hojen.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning