The Hammer
Egen användartitel
Den där Jason måste vara en boxare då han lyckades flytta "old truck" tjugo meter enbart med en rak vänster...
Pejo skrev:Märkligast tycker jag är att 'Old truck was here', alltså är den flyttad från punkten där 'Jason's bike' är... Dock ligger Jason kvar på huven...
Alltså, dom har flyttat bilen, men killen ligger kvar... kanske borde ske i annan ordning ?
Bakomvarande Truck var på väg om, men valde att backa/rulla tillbaka (nerförsbacke), varpå nästa förare kom...Pejo skrev:Märkligast tycker jag är att 'Old truck was here', alltså är den flyttad från punkten där 'Jason's bike' är... Dock ligger Jason kvar på huven...
Alltså, dom har flyttat bilen, men killen ligger kvar... kanske borde ske i annan ordning ?
Nacka skrev:Folk ser onekligen rätt avspända ut med tanke på att det bara är 'sekunder' efter olyckan - vore det inte läge att kolla upp hur det står till med killen under bilen och han som ligger livlös på huven istället för att stå och chitt-chatta och lyfta hojar?
Swedie skrev:Bakomvarande Truck var på väg om, men valde att backa/rulla tillbaka (nerförsbacke), varpå nästa förare kom...
Pejo skrev:Märkligast tycker jag är att 'Old truck was here', alltså är den flyttad från punkten där 'Jason's bike' är... Dock ligger Jason kvar på huven...
Även rättså avtuppad då även huvet/kroppen gjorde det egentliga hålet...BlackArmy skrev:Killen har ju sin arm genom rutan....tror inte att man är så blixtsnabb och dra ut den...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|