Åkte förbi jag också. Frågade om det behövdes hjälp, men det var redan många på plats och ambulans var larmad. Såg inte bra ut när hjärt massage påbörjades. Hoppas det gick att rädda honom.
Åkte förbi jag också. Frågade om det behövdes hjälp, men det var redan många på plats och ambulans var larmad. Såg inte bra ut när hjärt massage påbörjades. Hoppas det gick att rädda honom.
16:59 SÖDERTÄLJE
TRAFIKOLYCKA, Rönnvägen, Järna. MC som gått omkull och börjat brinna. Ambulans och brandkår på väg. Föraren avlidan.
http://www.polisen.se/inter/util/nodeid=21434&pageversion=1.jsp?articleid=13362377
Det gick tyvär inte braEn skadad i mc-olycka
En mc-förare skadades vid en singelolycka i Larsboda på tisdagskvällen.
Mc-föraren körde av okänd anledning omkull vid Larsboda trafikplats. Han fördes till sjukhus i ambulanshelikopter. Polisen hade vid 19-tiden på tisdagskvällen ännu inga uppgifter om mc-förarens skador. Polis och ambulans fick larmet klockan 18.23.
http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_1655537.svd
.............
Åkte förbi där på väg från jobbet. Såg illa ut. De höll på med hjärtmassage när jag passerade. Hoppas det går bra.
Föraren låg på avfarten från nynäsvägen mot farsta/larsboda (vid teliaetornet). Hojen låg på gräsmattan nedanför avfarten mot nynäsvägen)
Fan vad liten man känner sig när verkligheten gör sig påmind.
Tänkte bara tillägga till den olyckan att han körde min polares R1a som vart stulen två veckor tidigare vid ett inbrott i ett garage. Senast jag hörde ligger han fortfarande nersövd på sjukhus. Man ska inte ge sig på sånt man inte kan hantera...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|