Det smäller ju så in i helsike nu. Är det ngn som vet hur många som hittills har skadats resp dött i år? Detta är ju tragiskt. Jag hoppas att statistiken ändå går ner.....
Jag hoppas att statistiken ändå går ner.....
Lite mörbultad men hemsläppt från sjukhuset nyss enligt rapport, phuu..
Det smäller ju så in i helsike nu. Är det ngn som vet hur många som hittills har skadats resp dött i år? Detta är ju tragiskt. Jag hoppas att statistiken ändå går ner.....
Hörby: Motorcykelolycka
En motorcyklist har kört omkull på väg 1119 vid Söderto i Hörby kommun. Räddningsstyrkor finns nu på plats hos den drabbade.
Publicerad av
Fia, 2009-08-27 21:13:24
Precis hemma från akuten i Lund. Vill bara meddela att personen (hon är medlem här men vet inte om hon vill att jag skriver ut hennes nick här så jag utlämnar det för tillfället) som detta berör har klarat sig utan skador. Det var vi två som var ute och körde och hon fick något djur som sprang upp framför henne som hon fick panik bromsa för och fick låsning på framhjulet varpå hon vurpa med hojen. Hade en jäkla tur att jag lyckades styra undan och inte köra över henne så hon klara sig med lite skrapsår på ankeln och lite blåmärken, men inget brutet eller så som tur är. Hojen blev dock rejält skrapad på sidan med knäckt blinkers, fotpinne, fotbroms och backspegel, men det känns som det minsta bekymret. Huvudsaken är att hon klara sig något sånär helskinnad.
Stort tack till alla ni som stanna till och hjälpte till på plats, ni är guld värda
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|