Hur ses det på nybörjare egentligen? Jag hade velat ha med min syssling men han har tillobörja med inget A-kort. Sen har han aldrig kört Supermotard på bana - dock motionskör han cross. Så därför undrar jag lite hur ni skulle se på en sån...
EDIT: Han och jag delar hoj då, han har ingen egen.
Det är lugnt. Du är inte ensam om att ha tallat på de sista slantarna i kassan(fast vi köpte pelletsbrännare och virke istället
)
Nybörjare har väl aldrig vart något problem på Åland, ett bra sätt att komma igång med att köra motard då det är fri körning och brukar gruppera sig av sig självt.
Det kan inte vara något problem. Kör han cross kan han nog framföra en SM tillräckligt bra. Så länge han håller spår och inte kör som en galning så är det ju bara att köra om, och det gäller ju även för dom med körkort så... För min del så är det bara att ta med honom. Ju fler vi är desto bättre
Ja, med boende från fredag eftermiddag/kväll. Fler bokade dagar på banan skulle bli så dyrt att vi behöver ännu fler anmälda - i alla fall för att hålla nere kostnaden.Det är bara körning lördag/söndag vad jag förstår?
kikade lite på vädret....
Förra året vid samma tid (mitten av oktober) så låg MEDELTEMPERATUREN fortfarande
ÖVER 10 grader...
Detta kan jämföras med lägret i våras som hade en tempratur runt 6 grader mitt på dagen... brrrr!
Så jag tror vädret kommer vara perfekt!![]()
/issi
Ähh, vädret är nog som du säger inga problem... för min del är det andra grejer som jag skrev, annars hade jag kommit!
Nänä, inte banga nu!Själv har jag blivit engagerad i annat den helgen, så mitt deltagande blir preliminärt så länge...![]()
Kan man hänga med och toura runt på banan även fast man kör med offroad-hjul? Jag och 2-3 st västeråsare som ännu inte är med på listan funderar på att hänga med.
Ang. temperaturen så är det ju som bäst runt 10 grader... man kör sig ju varm ändå.![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |