Thundercat
Ringmärkt
Blackninja skrev:det hoppas jag ej
finns många som har festbilder från mässan...
Blackninja skrev:det hoppas jag ej
Thundercat skrev:finns många som har festbilder från mässan...![]()
ZpiX skrev:maverick_750rr, Blackninja: Skramla ihop till mina böter så lovar Jag att bilderna inte kommer i orätta händer...
*Moohahaha* <--- Elakt skratt
ZpiX skrev:maverick_750rr, Blackninja: Skramla ihop till mina böter så lovar Jag att bilderna inte kommer i orätta händer...
*Moohahaha* <--- Elakt skratt
UltraMarine skrev:"Jag behöver mitt körkort då jag ska köra hjälpsändningar till långtbortistan i sommar"
ZpiX skrev:Ja. Motorväg, nerdrevad TLS, packning och frysna fingrar... då drar man inte snuten... Man står sitt kast och stannar snällt och tar böterna.
Men men, har upptäckt ett par suspekta saker på min bot och ska se vad vi kan göra åt det. Återkommer med mer info när sådan finns.
Och om ni undrar över vad jag blev stoppad för så påstod polisen att jag hade framfört fordonet i 160km/h på 110 väg. Detta skrevs sedemera ner till 145km/h.
... och NEJ, kortet blev inte indraget. Skulle gå vidare till länsstyrelsen.
Blackninja skrev:Göm dom , jag betalar braHaha, nog var man "falang mau" på den festen
Pappsen skrev:Tråkigt att meddela som nån annan gjort. Du kommer nog får ställa bågen en stund kompis. Över 30km/h för fort så tar de lappen, det sker inte på plats men man brukar ha 48 timmar på sig innan det blir indraget. jag har gjort detsamma fast med bil. Idag är jag rädd för att jag växlar istället för att bromsa. Nån som vet hur straff skillnaden är? kan ju alltid säga att man inte sett nån snut utan bara var ute och körde en tur!?
Du har ett enormt flyt om du klarat lappen, åk och köp en lott direkt i sånt fall, fast jag vekar![]()
Kanske vet nån ett säkert sätt att se laserkontroller, vart de finns uppsatta alltså?
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |