EmiliosFantomen
Guest
Mona inser att hon är hatad.
Bodstöm tar över rodret.
S vinner.
Bodstöm tar över rodret.
S vinner.
Hennes kändismeter har ännu inte börjat rasa men jag anar att när den väl gör det så kommer hon slingra sig upp från någon kloak när det börjar närma sig valet för det där lilla extra ljuset av kändhet i några minuter
men värre är att av de som röstat är SD det näst största partiet. *burr*
Att det är många med SD sympatier som är aktiva i OT delen? Att SD får många missnöjesröster? Att de etablerade partierna grovt underskattat risken med att försöka tiga ihjäl SD och därmed ge dem eld på martybrasan?Vad drar du för slutsatser av det då?
Vad drar du för slutsatser av det då?
Att motorrelaterade hobbysar drar till sig störst intresse från människor som är korkade, lågutbildade och trångsynta.
Det är iofs nästan lika skrämmande att Piratpartiet är tredje störst...
Din analys är säkert korrekt. Dock tror jag tyvär en mycket stor del väljer att rösta på piratpartiet av betydligt mer egoistiska skäl än att de värnar sin integritet, läs de vill ladda ner allt gratis.Sporthoj består väl främst av "unga män" så det är inte så underligt. Däremot förstår jag inte varför någon ser det som skrämmande. Det behövs ett parti som står emot övervakningssamhället. Det bästa scenariot vore väl att de etablerade partierna skärper sig och att piratpartiet inte kommer in men det ser jag som högst otroligt.
Att det är många med SD sympatier som är aktiva i OT delen? Att SD får många missnöjesröster? Att de etablerade partierna grovt underskattat risken med att försöka tiga ihjäl SD och därmed ge dem eld på martybrasan?
Att motorrelaterade hobbysar drar till sig störst intresse från människor som är korkade, lågutbildade och trångsynta.
Ja Sverige har sannerligen blivit en utopi sen alliansen kom till makten.Vi har enbart fått det bättre sen moderaterna äntligen tog över och låt dem fortsätta genomföra de sista punkterna i 4 år till så de kan finslipa resten av landet. Därefter kommer vi ha det riktigt myyysigt
Menar man allvar med att lägga sin en endaste röst man endast har vart 4e år på Piratpartiet så borde man omyndigförklaras. Punkt!
Ja Sverige har sannerligen blivit en utopi sen alliansen kom till makten.
Jag röstar på vad jag vill, tills jag hittar ett annat parti som för politik som jag håller med om så tänker jag rösta på piratpartiet.
Ja, hur man kan brinna så för en fråga som har med ren stöld att göra fattar inte jag. Jodå, jag har lyssnat på Mikael Nilsson och hans dravel om värnande av frihet och integritet, men då han i samma stund säger "vi har ingen åsikt om ekonomi och budgettak" då börjar jag virra på huvudet. Hur f-n kan man säga att man är politiker och inte ha nån åsikt om det som påverkar oss mest?Vilket trams. Mona kommer aldrig nånsin i världen ro hem en seger - det går bara inte. Vi har enbart fått det bättre sen moderaterna äntligen tog över och låt dem fortsätta genomföra de sista punkterna i 4 år till så de kan finslipa resten av landet. Därefter kommer vi ha det riktigt myyysigt
Menar man allvar med att lägga sin en endaste röst man endast har vart 4e år på Piratpartiet så borde man omyndigförklaras. Punkt!
Mona inser att hon är hatad.
Bodstöm tar över rodret.
S vinner.
"Jag vill inte betala TV-licens partiet"?
Det är iofs nästan lika skrämmande att Piratpartiet är tredje störst...
1. Högkonjunktur
2. Minskad arbetslöshet
3. Minskande statsskuld
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|