Gud kör helt klart Vincent Race-chopper, och det gör han som en gud!
Fy fan va läcker hoj! Sån där skulle jag kunna tänka mig att glida runt på, på söndagarna
Gud kör helt klart Vincent Race-chopper, och det gör han som en gud!
Ni är ute och cyklar allihop, de har rett ut det där på TopGear för länge sedan. Han kör tydligen engelskt, då man någonstans i de våldsamare partierna av bibeln kan läsa "... the roar of his triumph was heard ...".
Det var Moses som gränslade engelskt maskineri. “the roar of Moses’ Triumph is heard in the hills.” Vad det gäller Gud så tror jag inte att han körde själv, utan han åkte med i sidovagn när andan väl föll på.Ni är ute och cyklar allihop, de har rett ut det där på TopGear för länge sedan. Han kör tydligen engelskt, då man någonstans i de våldsamare partierna av bibeln kan läsa "... the roar of his triumph was heard ...".
Om Gud kör hoj, vilket jag är övertygad om att hon gör, så kör hon en sådan här.
Bah... Gud, Jesus, Moses, vem kan hålla reda på alla de där snubbarna.Det var Moses som gränslade engelskt maskineri. “the roar of Moses’ Triumph is heard in the hills.” Vad det gäller Gud så tror jag inte att han körde själv, utan han åkte med i sidovagn när andan väl föll på.
Jesus kör tydligen Honda iaf.
ooouch..
Google.. har svaret på allt.. hahaha..
fast de e nog fan sant...
Ska pröva o söka på "finns gud" sen ser ni aldrig mig igen
Skål o trevlig kväll då
Preacher Mike
Jag är inte religös, men jag känner han som gjort boken. Sjukt coolt.
Bikeriders for Jesus
by Magnus Westerborn
Den här boken handlar om Preacher Mike & Christian Crusaders. Livet, gärningen, visionen. Men också om vägen in i deras kultur. Den blir en roadtrip in i bikerkulturen. Med en början, ett slut och däremellan en väg.
Fanns en smidig funktion i första versionen av "Word"s stavningskontroll.
Skrev du "gud" så kom felmedelandet: "Gud finns inte".
va ?
e gud sponsad av fiat ?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS