Riskakor skrev:2194245Hallå gubbar jag är intresserad av en hoj som står i sverige men är tysk,regad.
Vad är viktigt att tänka på när det gäller papper och dyl.
Mr Helmut skrev:2194268600mil och minst 6 månader registrerad i tyskland annars 25% moms
Fahrzugbreif heter det tyska reg beviset och det måste du ju ha.
Frågan är ju varför man tar in en cykel och inte reggar in den, mardrömmen vore ju om den redan blivit kuggad hos SBP och inte går att regga in. Då står man där med en tysk cykel och några tusen fattigare.
Kontrollera ram och motornummer så du inte kommer över nått stulet heller!
Jovisst kan det vara ett bra pris, men är det inte enklare att köpa en (färdig hoj) istället för att vara snål och om det skiter sig dra på sig en jäkla massa utgifter som man inte räknat med.Riskakor skrev:2194296Tack för svar . Det är så att hojen är med på blocket en cbr 600fs-02. Gubben som jag ringde till är tysk, det var lite svårt att förstå han.
Jag vet inte? men man blir lite skeptisk, men jag tror det är ett bra pris på skiten.
Mvh Marcus....Kungshamn.
Freedom skrev:2194306Jovisst kan det vara ett bra pris, men är det inte enklare att köpa en (färdig hoj) istället för att vara snål och om det skiter sig dra på sig en jäkla massa utgifter som man inte räknat med.
Freedom skrev:2194306Jovisst kan det vara ett bra pris, men är det inte enklare att köpa en (färdig hoj) istället för att vara snål och om det skiter sig dra på sig en jäkla massa utgifter som man inte räknat med.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|