Om man klotar så får man handla

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag lånade Brinks el-moppe och skjutsade MW tanten runt Anderstorps depå på natten, vi stuntade lite och gjorde en marksyning, givetvis så prutade jag genast ner priset, den va ju repig och skev :rolleyes: den är perfekt att åka till stranden med, så nu är man ägare till en sån här :D

Bifogat

• a.jpg
    a.jpg
    17.5 KB · Visningar: 592

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Hur fort går den :rolleyes:

Går det att dra snuten med den :rolleyes:

Vad kostar försäkringen om du ställer den på din moster i Korpilombilo :rolleyes:

:kär

BrInK

Winner 250sp cup 2006!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
pw50
sooom vi ska rejsa på knudan!!! du jag och oscar!!! vad sägs om ett 6 timmars race!!!! eller ett batteri race får vi kalla det för jag vete fan om det pallar 6 timmar.... :fakta

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Sergeant skrev:
Hur fort går den :rolleyes:

Går det att dra snuten med den :rolleyes:

Vad kostar försäkringen om du ställer den på din moster i Korpilombilo :rolleyes:

:kär
Jag ringde till SJ idag, 280 kr kostar den att skenförsäkra, då ingår fylleincidenter och vilda stunts mitt i natten utan lyse, dessutom får man en premiesänkning om man klarar att wheela 10 meter utan att slå runt (bevis på god balans).

Den gör 20 km/h, men den kommer givetvis att trimmas med en 37 kw 400 volts motor med växelströms batteri, dessutom ska jag Öhlinskitta runt om och skaffa dubbla styrdämpare, ett clipon och Harris fotpinnar samt Kamel-lack med dubbla pucklar sen e den klar att rejsa med, kommer att käka Rettor till frukost.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
BrInK skrev:
sooom vi ska rejsa på knudan!!! du jag och oscar!!! vad sägs om ett 6 timmars race!!!! eller ett batteri race får vi kalla det för jag vete fan om det pallar 6 timmar.... :fakta
El-mopperejs på Lockarp :D

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Den ska palla 20km, men med gammelfettot på så kan man nog dela det med 10!
Min är numera fulladdad OCH dekaltrimmad så den går jävligt fort!

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
GSXR1100R skrev:
Jag ringde till SJ idag, 280 kr kostar den att skenförsäkra, då ingår fylleincidenter och vilda stunts mitt i natten utan lyse, dessutom får man en premiesänkning om man klarar att wheela 10 meter utan att slå runt (bevis på god balans).

Den gör 20 km/h, men den kommer givetvis att trimmas med en 37 kw 400 volts motor med växelströms batteri, dessutom ska jag Öhlinskitta runt om och skaffa dubbla styrdämpare, ett clipon och Harris fotpinnar samt Kamel-lack med dubbla pucklar sen e den klar att rejsa med, kommer att käka Rettor till frukost.

Då kan du lugnt sälja Gixxern och Missilen nu då du uppenbarligen hittat din rätta plats i tvåhjulsvärlden. :D

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Får gratulera till ett sportigt köp.
Säkerhetstips a´ MW. Kör med den tutande blinkersen på hela tiden så hör folk när du kommer. :D

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Haha... Räkna med mig i räjset, min granne har en sån (M3 stylad) ..sak se om han inte vill låna ut den :crash

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Jag får väl ta med mig gopeden till Knudan då, så att ni får känna på lite tvåtaktsos. :tummenupp

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
GSXR1100R skrev:

:rofl :lol :D

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
oscar skrev:
Nu fattas det bara att Åsaflåsa ska med också! :D

He he, I will be there, med eller utan elmoppe. Jag snor nog din elllmoppo, så kan du klota bäst du vill på banan istället.

Har du trimmat bromsarna ännu :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Åsa #96 skrev:
He he, I will be there, med eller utan elmoppe. Jag snor nog din elllmoppo, så kan du klota bäst du vill på banan istället.

Har du trimmat bromsarna ännu :D
Tant får låna min, den e redan klotad :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...