Tanken har slagt mig med ett samarbete.Stark Varg borde sponsra dig med en hoj, dom har ju redan bakbromsen på styret, och ingen växelpedal heller.
Dom har kontaktinformation på hemsidanTanken har slagt mig med ett samarbete.
Var och när skall du tävla?En av de första i världen att tävla i enduro på ett ben!
https://stangebroslaget.se är första tävlingen.Var och när skall du tävla?
Jag gillar hur du tänker! Skulle kunna köra en ny satsning med liknande upplägg fast i elhojsklassen. Dessutom får de ju svart på vitt nu hur det kommer gå! Kan både vara bra eller dåligt iofs... ?Om alla vi (många i alla fall) på SH ligger på dem att sponsra dig..?
Seriös tanke nu.
De kommer ju ändå komma ut med modellen först nästa säsong och det skulle ju passa bra då..
Nej, det har det verkligen inte! Men hade tur med rätt föräldrar som har pushat mig istf att pjoska. Så jag gör i princip allt jag gjorde innan - utom åker skridskor då.Precis, "typisk ungdomsåkomma" - något de flesta råkar ut för.
Chop it off ba' och hoppa vidare i livet.
Jag förstår att det inte varit precis så enkelt alla gånger, men du verkar ha rätt inställning. Jag håller på dig.
När du blir gammal och stel är det dags att lämna endurovärlden och börja med trial.
Min bedömning är att du har ett försprång i just den sporten på typ 50% jämfört med många andra...
Tack! Jag får faktiskt flest positiva kommentarer från folk det inte är ”något fel på”. Så det verkar vara många som finner inspiration i det jag gör som i sin tur inspirerar mig.Har sett några klipp tidigare och blivit imponerad.
Jag tror också det är jäkligt viktigt för andra som också saknar ett ben eller något annat att du inspirerar och visar att det går.
Haha! Jäklar! Var tvungen att googla honom!Du o Christian Haettich - mötte honom på väg från Stelvio.....jag var på väg ner (i bil) - han var på väg upp (på cykel). Tycker att jag själv är ganska viljestark (tjurig), men inte på långa vägar......
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|