Kongo
Men gasa sa jag!!!
Nytt lås med larm inhandlat, jävlar vad det tjöt! : http://www.abus.de/us/main.asp?Scre...2625145&select=0105b05&artikel=400331835841m# sen ska jag låsa fast cykeln på ngt sätt
Handlat!
Tack för alla kommentarer! Blev billigare och bättre än vad jag själv vågat hoppats!
I går kväll dök det upp en annons som verkade FÖR bra:
En svart R1-(igen dårå..) -08, som gått 760 mil med Akrapovic halvsystem, + lite kolfiber och lull-lull... för 80!
Jag tänkte att den är säkert importerad eller repad...
Svårt att sova i natt, ringde 1:a gången vid 8 + att jag mailat innan.
Han ringer mig och berättar att han är enda ägaren (född-66) den är svensksåld och är i bra skick, så kommer det: Han prutar ÅT mig!
"Den första som kommer hit med 75 får ta den!"
"-Jag tar den, om allt är som du säger ,så tar jag den för 75."
På väg dit så ringde han och någon hade erbjudit 85, och en annan skulle sätta sig på tåget från Borås, men han hade lovat mig och det stod fast.
När vi kommer dit så är hojen i galet bra skick, den såg flong ny ut! Bakdäcket behöver bytas efter denna säsong framdäcket var nytt
Summa:
Jag fick 90.000 av förs.bolaget (-3000 i självrisk = 87) för min 07:a med xxxx mycket fler mil, byter upp en årsmodell, med rejält mindre mil och har 12000 kvar
//Lycklig Kongo!
Nytt lås med larm inhandlat, jävlar vad det tjöt! : http://www.abus.de/us/main.asp?Scre...2625145&select=0105b05&artikel=400331835841m# sen ska jag låsa fast cykeln på ngt sätt
Grattis med Yamaha igen är själv en yamaha fan
men den nya RSV4R är nog den snyggaste hojen i år, det var kärlek vid första ögonkast
sorry yamaha
Gör det verkligen det?
Min låter som en mobiltelefons ringsignal på hög volym ungefär.
Skulle du säga att din låter betydligt högre eller?
Nu när samtliga sporthojar har blivit rekommenderade i tråden och fortfarande inget bra beslut från TS får vi gå ner direkt på andra sorteringen och föreslå lite skadat gods:
http://www.blocket.se/goteborg/Honda_Goldwing_GL_1500_Aspencade___97_28010418.htm?ca=11&w=3
Riktigt sexig! Du har dessutom pengar över till nödvändiga verkstadsbesök.
Bilder på nya skönheten?
Kolla din isf! Min låter så högt att det skär i öronen! Batteribyte kanske? Går det förresten?
Fan. Då måste jag testa att byta batterier. Min låter skit... (OT)
Kolla din isf! Min låter så högt att det skär i öronen! Batteribyte kanske? Går det förresten?
Gör det! Sen har jag för mig att den först bara varnar lite lätt, typ för att förebygga glömt lås vid start, och sen börjar den tjuta på riktigt? Nya batterier är alltid skönt oavsett.
Mitt lås är 3 veckor gammalt :|
Mitt lås är 3 veckor gammalt :|
Strange... Kolla det med affären, min låter högt iallafall!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|