Ombord kamera???

heggeli skrev:

Haha, en polare råkade ha ett par kalsonger (boxer), lite tejp och en smidig liten filmkamera. Det ena ledde till det andra :D

Frågade inte om dom var tvättade men hoppas på det nu, har aldrig tänkt på det innan :va

En fråga då. Är det någon "standardhöjd" som medger att man egentligen ser någonting i kameran när den är monterad på tanken. Alltså, ponera att jag köper ett fäste av GSXR1100R, vilket jag har i åtanke. Garanterar det att då jag fäster kameran kommer att kunna se över instrumenten osv?

/hd

hållundan skrev:
En fråga då. Är det någon "standardhöjd" som medger att man egentligen ser någonting i kameran när den är monterad på tanken. Alltså, ponera att jag köper ett fäste av GSXR1100R, vilket jag har i åtanke. Garanterar det att då jag fäster kameran kommer att kunna se över instrumenten osv?

/hd
Svar ja, man kan lätt vinkla fästet upp eller ner, bara att ändra till en tunnare eller tjockare gummiplugg.

Bifogat

• tank.gif
    tank.gif
    87 KB · Visningar: 129
RoLLER skrev:
Det låter som en bra plan!!! :D

Men du bor ju så offside :confused:
Bor jag offside, jag har ju massor av motorbanor i närheten, där du bor finns väl bara skog...

Vi får spåna ihop ett lämpligt tema sen kör vi :tummenupp

Emmi skrev:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.33 Server at www.cambike.nu Port 80

tillfälligt,, cambike.nu

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back