brandes
utan hoj så har man inget liv
Hello.... Jag håller på att slipa mina kåper pga omlackering.. plötsligt slog det mig att jag vill bygga om NSRen till figther .. vad skulle det kosta// var hittar jag delarna??
Hello.... Jag håller på att slipa mina kåper pga omlackering.. plötsligt slog det mig att jag vill bygga om NSRen till figther .. vad skulle det kosta// var hittar jag delarna??
Hej....................................Jag surfar runt här på Sporthoj.com och letar ibland info...................................................................plötsligt slog det mig att man kan söka efter den.
jävla idiot som skriver med stora bokstäver.. så grymt iriterande
jävla idiot som skriver med stora bokstäver.. så grymt iriterande
om ni vet nån bra eller billi sida kan ni inte tipsa mig om den isåfall.
vad ska du köpa då?! det e ju bara ett crossstyre som behövs typ...o lite skit att fylla styrkronan med och en borrmaskin?
kåpan kan du bara slita av...sen rensa undertailen lite...
nej jag är inte dum i huvet även om det verkar så. men jag ska ju byta lampa styre.. sen vill jag ju inte borra i orginal styr kronan.. måste köpa en till. vart ska jag borra
prova till höger på styrkronssvingen, till vänster om infästningen till gaffelbensinfångaren.
va bög och göra om en ny NSR till Sf en gammal är mkt coolare framförallt när man får fylla i 2st tomrum på båda sidorna med typ 20-30mm glasfiberspackel och sedan göra en helt ny kåpa som sitter vid styret
Du är bara sur och avis för att min gick igenom besiktningen till skillnad mot din
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|