Omdisponering av trådar på startsidan

Arkstedt

Medlem
Gick med
3 Jan 2012
Hoj
Kawasaki ER6-N -07
Modellspecifika forum vore fantastiskt bra för att underlätta för folk att både hjälpa varandra och hitta nödvändigt material.

Idag finns det EN tråd för ER6 med ett tiotal obesvarade bra frågor som hela tiden glider längre bakåt och blir osynliggjorda eftersom folk inte har lust att leta långt tillbaks i trådarna. Jag antar att det är samma status på trådar för andra modeller..

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Det finns behov av en särskild forumdel för A 2 hojar o körkort. Den frågan är betydligt viktigare än125 forumet eftersom dessa pesoner har betydligt större möjligheter att förverkliga både mc-köp och körkort.

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Problemet med forum för varje modell är att det blir väldigt många sådana. Och, det är väl lite sent? Om vi skapar modellbaserade forum så måste då de existerande trådarna splittras upp. Eller ska alla ställa samma frågor igen?

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Det ska och kan inte skifta på det sättet mellan dagar. Vart är det som det inte går att lägga in bilder? I forumet eller något annat?

Egmont Publishing AB äger Sporthoj.com. Det är ett förlag.

Hej, Hoppas du lyckades njuta semestern.... fast vi vart många gnällare på sidans felfunktioner.

För min del är det i bloggen. Ser att procentmätaren laddar in bilden till 100%, sedan visas text, väntar på Sporthoj.com. Därefter flyttas jag tillbaka till bloggen för att lägga in mer bilder men där är fortfarande tomt på förgående bildinlägg.
Detta hände för 10 dagar sedan, dagen efter detta gick bilderna in igen..... nu samma fel.

När jag lägger in text i bloggen, sparar den. Då kommer helvit sida upp, i vänstra hörnet står text. " can`t write to file ", får gå åter in till Sporthoj.com och kika på min blogg och då är textändringen där och kan skriva lite mer. Å så samma procedur om jag dagen efter vill ändra något.... typ stavfel/whatewer

Men ser ochså att i kommentarsrutan på olika ställen ligger kommentaren i dubbla trippla inlägg, förmodligen får de där samma meddelande " can`t write to file " och skriver om kommentaren.....

Mvh Tony......

Det där med Egmont.... vet jag ju... skrev bara lite fel. gammal? ;-)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Ok tack. Det hjälpte. Jag är dock osäker på om jag kan lösa felet tyvärr. Vi ska snart byta server igen och hoppas att det löser upp proppen.

Coq Rouge

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2014
Hoj
Aprilia RSV Mille 1000, -99
En väg kanske kan vara att splittra det först på tillverkare och sedan storlek, ger iaf lite bättre styrsel på det hela. Så tex:

Ducatti
->399
400-699
700-899
900->

Honda
->399
400-699
700-899
900->

Tror det skulle göra det lite enklare att leta iaf

- - - Updated - - -

Problemet med forum för varje modell är att det blir väldigt många sådana. Och, det är väl lite sent? Om vi skapar modellbaserade forum så måste då de existerande trådarna splittras upp. Eller ska alla ställa samma frågor igen?

En väg kanske kan vara att splittra det först på tillverkare och sedan storlek, ger iaf lite bättre styrsel på det hela. Så tex:

Ducatti
->399
400-699
700-899
900->

Honda
->399
400-699
700-899
900->

Tror det skulle göra det lite enklare att leta iaf

Nyheter