StewOo skrev:Igår Lördag så blev jag pch en kompis (som kör svart TZR) omkörda påväg ut från uppsala mot stockholm på E4 av 2 killar med Sporthoj tröjor. Det såg ut att vara en CRM och en Mito? någon av er?
shoik skrev:jag och marcus var på väg hem från SFF och lunda när vi körde om iaf en vit tzr oxh något annat
dom låg längstute på vägrenen, var det ni?
marcus 136 på forumet har ju en CRM och jag körde rs, och det var alltså ingen mito...
eller var de någon annan?
marcus_136 skrev:Hehe misstänkte att det var ni grabbar ifrån åland , såg på regnummret att det började med Ål , sen att det var en honda rebel 125a såg jag också , sen vinkade ni till shoik men inte till mig .
Itacha75 skrev:Ännu ett bevis på att 2-takare är snabbare.
StewOo skrev:jag vet redan det, att vi hade 10 mil att köra och på tok för lite olja i maskinen gör inte saken bättre...
StewOo skrev:japp det var vi, och det var en vit TZR, det var jag som va lite senil bara.
jag vinkade iaf åt er båda
jag vet redan det, att vi hade 10 mil att köra och på tok för lite olja i maskinen gör inte saken bättre...
shoik skrev:ok såg inte att du vinkade, däremot tutade jag på er med mitt ja lite halvtaskiga signalhorn.
för mkt olja kan man aldrig klaga på, hehe marcus du vet vad jag pratar om efter som du låg bakom hela vägen
marcus_136 skrev:Haha , steewo hade tydligen dåligt med olja i motorn , shoiks hoj fick för mycke olja så jag lär ha 2-takts olja i blodet nu , sen min hojs 2takts olja tog slut och 1km hemifrån skär hojjen .
uggla skrev:Skar hojen din!?
marcus_136 skrev:Japp...
Men nu var det ju jag som var klantig som trodde att jag hade olja i , fast jag kan skylla på att oljelampan inte funkar för den lyser hela tiden , blir att fixa den till nästa gång.uggla skrev:määän rååålit! Ibland äre fan bra att man kör utan separat oljetank. Fan vad dom skär hit och dit, 2 takts 125orna...tråkigt som fan
Esquina skrev:Hehe, passa er för att ha i fööör mycket bara, som en viss annan gjorde. Då gick den inte alls hehe!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |