Omkörd i Uppsala

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
Igår Lördag så blev jag pch en kompis (som kör svart TZR) omkörda påväg ut från uppsala mot stockholm på E4 av 2 killar med Sporthoj tröjor. Det såg ut att vara en CRM och en Mito? någon av er?

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
StewOo skrev:
Igår Lördag så blev jag pch en kompis (som kör svart TZR) omkörda påväg ut från uppsala mot stockholm på E4 av 2 killar med Sporthoj tröjor. Det såg ut att vara en CRM och en Mito? någon av er?

jag och marcus var på väg hem från SFF och lunda när vi körde om iaf en vit tzr oxh något annat :va
dom låg längstute på vägrenen, var det ni?
marcus 136 på forumet har ju en CRM och jag körde rs, och det var alltså ingen mito...

eller var de någon annan?

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Hehe misstänkte att det var ni grabbar ifrån åland , såg på regnummret att det började med Ål , sen att det var en honda rebel 125a såg jag också , sen vinkade ni till shoik men inte till mig :rofl .

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Bara att vänja dig, folk kör snabbt på fastlandet!

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
shoik skrev:
jag och marcus var på väg hem från SFF och lunda när vi körde om iaf en vit tzr oxh något annat :va
dom låg längstute på vägrenen, var det ni?
marcus 136 på forumet har ju en CRM och jag körde rs, och det var alltså ingen mito...

eller var de någon annan?

japp det var vi, och det var en vit TZR, det var jag som va lite senil bara.

marcus_136 skrev:
Hehe misstänkte att det var ni grabbar ifrån åland , såg på regnummret att det började med Ål , sen att det var en honda rebel 125a såg jag också , sen vinkade ni till shoik men inte till mig :rofl .

jag vinkade iaf åt er båda

Itacha75 skrev:
Ännu ett bevis på att 2-takare är snabbare. :fatta!

jag vet redan det, att vi hade 10 mil att köra och på tok för lite olja i maskinen gör inte saken bättre...

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
StewOo skrev:
japp det var vi, och det var en vit TZR, det var jag som va lite senil bara.

jag vinkade iaf åt er båda

jag vet redan det, att vi hade 10 mil att köra och på tok för lite olja i maskinen gör inte saken bättre...

ok såg inte att du vinkade, däremot tutade jag på er med mitt ja lite halvtaskiga signalhorn.
för mkt olja kan man aldrig klaga på, hehe marcus du vet vad jag pratar om efter som du låg bakom hela vägen :D :rofl

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
BTW, är det någon som kan guida mig och möjligtvis några polare i uppsala nästa helg? vi ska nämligen dit igen..de va ju kul där...

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
shoik skrev:
ok såg inte att du vinkade, däremot tutade jag på er med mitt ja lite halvtaskiga signalhorn.
för mkt olja kan man aldrig klaga på, hehe marcus du vet vad jag pratar om efter som du låg bakom hela vägen :D :rofl

Haha , steewo hade tydligen dåligt med olja i motorn , shoiks hoj fick för mycke olja så jag lär ha 2-takts olja i blodet nu , sen min hojs 2takts olja tog slut och 1km hemifrån skär hojjen .

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
marcus_136 skrev:
Haha , steewo hade tydligen dåligt med olja i motorn , shoiks hoj fick för mycke olja så jag lär ha 2-takts olja i blodet nu , sen min hojs 2takts olja tog slut och 1km hemifrån skär hojjen .

Skar hojen din!?

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
uggla skrev:
määän rååålit! Ibland äre fan bra att man kör utan separat oljetank. Fan vad dom skär hit och dit, 2 takts 125orna...tråkigt som fan :(
Men nu var det ju jag som var klantig som trodde att jag hade olja i , fast jag kan skylla på att oljelampan inte funkar för den lyser hela tiden , blir att fixa den till nästa gång.

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
Hehe, passa er för att ha i fööör mycket bara, som en viss annan gjorde. Då gick den inte alls hehe!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...