ReDan
∑√ I L
Det var en gamal tråd som raggats igång ; )
Jag har hört att det finns en firma som heter racerepairs i Uppsala som hjälper till med sådant. För en billig peng.
Kolla på www.racerepairs.se
Det har min granne också hört. Dock ångrade han sej efteråt att han bara tittade på kostnaden.
Det har min granne också hört. Dock ångrade han sej efteråt att han bara tittade på kostnaden.
För omläggning av däck?
Ha ha ha...
Ja du Ullis.
Du tar inte upp så mycket plats i mitt liv som du tror.
Jag FÅR försvara mig precis så som du får berätta hur dålig du tycker jag är, så enkelt är det.
Vad det gäller grannen så vet jag inte vem det är och kan därför inte svara på vad som hände där.
MEN gissar på vem det är och är det så så har den som bytte de däcken annan arbetsplats nu.
P:S Du har rätt det fanns inget att slänga ut.
Puss på re!
Edit: Har kunder klagomål på skador eller utfört arbete så ersätter vi efter en kort utredning alltid skadorna om dom uppkommit när vi haft hojen.
Så att sitta hemma och gnälla för att sedan slänga skit på nätet är ingen vettig lösning.
Är vi skyldiga till nån skada så hör man av sig till oss.
Det är det jag vill få fram, ingen ska vara missnöjd.
Patrik du har bollen nu. Jag var ner och vi kom överens vad som skulle fixas. Sen skulle du skicka koden till Tuneboy vilket jag ej fått fast jag har påmint dig ett par ggr. Så det är som sagt du som har bollen i din hand. Hör av dig när du hittat koden och fått hem delarna.
Mvh Carl-m
Vilket ställe i Uppsalatrakten är det som gäller idag för att montera däck? Tänkte inte plocka själv utan bara köra fram och betala.
600:-/däck lät väldigt dyrt men vad vet jag, ring och kolla själv. Du har ju Patrik, JHAM och Lelles. Vet inte om mc-butiken nere vid 4-mackarna byter däck osv eller om dom bara är en affär(kommer inte ihåg vad dom heter...typ Torstens mc-butik eller ngt liknande).
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|