henrik_st skrev:2207214vill lacka om... men funderar på om man förlorar ekonomiskt på det vid en ev. försäljning... tar folk för givet att den är lagd?
köpa beg och lacka?
lacka och hoppas på det bästa?
henrik_st skrev:2207214vill lacka om... men funderar på om man förlorar ekonomiskt på det vid en ev. försäljning... tar folk för givet att den är lagd?
köpa beg och lacka?
R1 wannabe skrev:2207245Tja, beror nog på hoj också.
Jag kan inte så mycket om hojjar så jag förutsätter att en omlackad R1/GSXR1000/ZX10/CBR1000RR alltid är vurpad.
R1 wannabe skrev:2207245Tja, beror nog på hoj också.
Jag kan inte så mycket om hojjar så jag förutsätter att en omlackad R1/GSXR1000/ZX10/CBR1000RR alltid är vurpad.
Fighter skrev:2207438Köp kraschkåpor och lacka som du vill, så kan du behålla dina org kåpor i det skick de är nu.
jag köpte precis en omlackad hoj gixxer.. hade kollat på många andra orginal men när jag såg denna blev jag förälskad. visst att vissa drar åt sig ögonen och ryggar tebax vid en lackad hoj för i många fall tror folk att den varit klotad. men dokumentera hela arbetet och spara för och efter bilder så kan du bevisa att det inte e nåt fuffens..henrik_st skrev:2207214vill lacka om... men funderar på om man förlorar ekonomiskt på det vid en ev. försäljning... tar folk för givet att den är lagd?
köpa beg och lacka?
Grundlack för mig är samma som grundfärg? O det är ju inte så snyggtHoztic skrev:2207226Det beror nog mycket på hur man lackar den. Rollar man med Biltemas fullack så blir nog folk mer misstänksamma än om man lägger en snygg grundlack med diskret motivlack lite här å var
Icke. Jag sa ju att jag inte kan så mycket om hojjarGodis Kungen skrev:2207260Egen erfarenhet
!!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |