Omogna ligister

Status
Ej öppen för fler svar.

tomasbjork

Ny medlem
Gick med
21 May 2005
Hoj
2x Yamaha r1 -01 banhoj
Jag tror att rickard sitter och läser alla inlägg nu och skrattar tyst för sig själv medans han tänker, "Jag lyckades".

Pizzabagarn

Guest
Skulle precis till och bräcka 4 sekunder och jag lyckades också.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
FRA, FRA kolla vad bettskena skrev :näsblod

mjaaa deras kapacitet att veta vad jag skriver (och för den delen större delen av sverige utom delen som heter medelpad) är överdriven. fra spelar in 'allt' men det tar ca. 5 år att det landar på deras bord, det jag just skrev alltså. det du hänvisar till m.a.o.

så på 5 år hinner mycket hända, har du ett risfält vet du vad jag menar.

Last edited:

jompa25

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
ingen
Jag tycker det är trist att du startar en tråd som och en diskussion som du inte kan följa upp.

om du har ett trist liv varför ska du ge dig på folk som gör det du vill?

det ända du sagt är att vi som åker hoj är svin och att du ska ge dig på oss på lördag?

själv tycker jag att bilar borde förbjudas nån g innan maj och va förbjudet till sep okt. ni skadar oss mer än vi skadar er.
vi ser er men ni ser inte oss..

Mvh

Jompa

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
Seriöst? Gick du med i SPORTHOJ!!!! enbart för o ventilera? skicka en insändare till nån tidning istället, du får nog nån sur gubbe med dig på din sida.

Sen undrar jag vem som kör runt i 300 i staden med fransar? och så undrar jag hur du kan se fransarna i den farten.

Högljudda maskiner med fransar är nog custom/hd du tänker på med raka 4" rör, dom låter utav bara helvete, men dom gör knappast 300, knappt hälften. DOM däremot har man lust o klubba ner när man sitter o fikar i stan o får tinitus efter att dom passerat ens bord på uteserveringen.

Så nu fick JAG också ventilera lite :)

Ps. har du sån frän hundbur i V70:n också? för jag utgår från att du har hela VVV-paketet :D

Se så, köp en hoj nu o njut av livet istället.

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Lever den här tråden än?! Aja! Nice, läser när jag är tillbaka.
Jag ska ut på en helvetes runda med min helvetesmaskin nu :)

robban_75

Medlem
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -14
fy fasen vad roligt :D ser framför mig en kille med öppen hjälm och svart helställ med fransar på ryggen o nitar som hänger i styret på sin kromsläde i 300 blås, efter kommer en guldvinge o blinkar för omkörning.

Richard jag förstår inte hur ni hemmapappor tänker när ni kommer i era v70 med vikingarna skrålandes i högtalarna slickandes längs med mittsträcket för att inte släppa förbi nån i 85 på 90 väg
Jag vet vilka ni är, jag ser er smygläsande porrtidningar på macken... ni är inte så tuffa när frugan är med.....:huvet

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Hej,

Jag har läst vad ni har att säga och jag kan säga som följer, det märks att folk med liten baddare mellan benen äger en sån där så kallad sport-mc. Ni ska se era ligister, jag har bekanta som känner till varenda steg ni tar, vi ses på allén på lördag, Så ska jag säga er ett sanningens ord!

Kör säkert om ni har ett samvete
Richard

Jävla fegis du va ju inte där....blev du inte utsläppt av frugan eller:rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha