Stefan
Ny medlem
Cervantes skrev:2048461För variationen eller??
Ska jag va helt ärlig brukar jag sticka imellan med lite pytt i pann eller en kebab då och då
Cervantes skrev:2048461För variationen eller??
Försvinnande gott är motsats till jättegott. Tänk på det nästa gång.Anneli skrev:2048821Makaroner, klippt stekt bacon och broccoli i en salig röra med ostsås en stund i ugn är snabbt lätt och försvinnande gott!
Tänker jag inte alls tänka på! Tolkningsfrågahonkiie skrev:2048823Försvinnande gott är motsats till jättegott. Tänk på det nästa gång.
ultimate_TF skrev:2048871Vilken sort mackaroner är det vi snackar om?
Penne, skruvar, snäckor, fjärillar, hjul eller vanliga snabbmackaroner?
Spagattin då? Band eller vanliga?
Räknas totterlini? Och i så fall till vad?
Alla dessa frågor!! Jag måste ha svar innan jag kan göra en korrekt röstning!
purjo84 skrev:2049031Hörrö du "Göran"! Tänk på figuren lite va.... du kan inte hålla på
å välja vilka sorter som helst... Å ME TILLBEHÖR!
ultimate_TF skrev:2049047Vem har sagt något om att välja, jag brukar ta ett paket av varje sort o koka i mitt oljefat, sen i med 12,53 kg (varken mer eller mindre) köttfärs, 16 flasker ketchup och 1 kg salt. Sen låter jag det stå och puttra i ca 30 minuter. Smaka lite då och och kanske tillsätta lite peppar och andra kryddor. Sen igång med förrätten två limpor med skagenröra, för att reta aptiten lite.
Middagen avnjuter jag tillsammans med Anitra och en tunna öl. Till efterrätt brukar jag ta en halv glassbil. That´s food for a leader!!
purjo84 skrev:2049053Du skulle möjligtvis inte kunna skicka lite av dedär via postförskott till mig?
ultimate_TF skrev:2049063Postförskott? Går det äta?
Lärde jag mig i skolanAnneli skrev:2048940Tänker jag inte alls tänka på! Tolkningsfråga
Paradoxy skrev:2049049Nudlar.
Hinkas skrev:2049082Precis, nudlar är grejjer det.
Nudlar+ketchup=snabblasagne. Det lärde jag mig på "Tredje Klotet Från Solen"
Ost brukar jag inte ha på... Bara ketchup...Paradoxy skrev:2049097Glöm inte det centimetertjocka lagret ost man måste ha på
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|