Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Bara tänkte förmedla detta till er så jag satt inne med den otroligt viktiga informationen....Hultan skrev:var det svårt att räkna ut?
Bara tänkte förmedla detta till er så jag satt inne med den otroligt viktiga informationen....Hultan skrev:var det svårt att räkna ut?
Kan barn ses som argument för barnbegränsning?Skrutten skrev:Kan barn ses som en sexuellt överförbar sjukdom?
Barn är bra sålänge man kan lämpa över dom till föräldern när dom är jobbigahassethehen skrev:Kan barn ses som argument för barnbegränsning?
Vet att det finns individer (Inga namn!) som kan GÖRA reklam för barnbegränsning. Men det kanske är en annan fråga för ett annat forum.
Vad vet jag?
/H
Är korttidsleasing din melodi oxå? (Tvingad att sitta barnvakt, alltså...)sharpedge skrev:Barn är bra sålänge man kan lämpa över dom till föräldern när dom är jobbiga
Ja, och om slår väldigt hårt på en apa samtidigt som skriker "GERONIMOOOO" Så kissar den 45-50% sprit...-=MARTINEZ=- skrev:Om man tar en folköl å fryser ner den så att den blir helt genomfrusen
åsen så tinar man upp den jäkligt fort helst i en micro så blir det en starköl!!
hållundan skrev:"Om man tror på all skit som står i denna tråden är man bra jävla dum"
Skrutten skrev:Och när vi ändå är i farten har vi hittat lite användbara (?) fraser på latin:
På jobbet:
Laborare non amo
Jag gillar inte att arbeta
Fac ut vivas
Skaffa ett liv
Vescere bracis meis
Ät mina kalsonger
Lege atque lacrima
Läs det och gråt.
På krogen:
Io, cerevisia!
Oj, Öl!
Sic Faciunt omnes
Alla gör det.
Totum dependeat
Låt det hänga ut.
I kön på systemet:
Recedite, plebes! Gero rem imperialem!
Stig åt sidan simpla människor. Jag är på kejserligt uppdrag
In vino veritas
Sanningen finns i vinet.
Dagen efter:
Mens sano in corpore sano.
Sunt sinne i en sund kropp
Sentio aliquos togatos contra me conspirare.
Jag tror några personer i toga konspirerar mot mig
Aio, quantitas magna frumentorum est
Jepp, det är verkligen mycket majs
-=MARTINEZ=- skrev:Om man onanerar mer än 1 gång om dagen i 16 års åldern riskerar man ollonlossning innan man fyllt 50 å det e inte å leka med
För oss som är såpass viga så att vi når petter nicklas så e armbågen som att slicka på grusThundercat skrev:Det är omöjligt att slicka på sin egen armbåge.
Hur många försökte efter att ni läste det?
-=MARTINEZ=- skrev:För oss som är såpass viga så att vi når petter nicklas så e armbågen som att slicka på grus
Mnjaä, det är LIVET som är en sexuellt överförbar sjukdom med 9 månaders inkubationstid och dödlig utgång.Skrutten skrev:Kan barn ses som en sexuellt överförbar sjukdom?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|