Onödigt vetande!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Finns inget djur på jorden som kan låsa sina käkar, och det är vetenskapligt bevisat. Så att en Pitbull/American Pitbull terrier låser sina käkar är bara nåt getto/whietrash lirare säger för de inte vet bättre eller säger det så deras supersnälla pitbull ska ge ett skräckinjagade effekt.

Dr.Bike

Guest
Idag har jag fortsatt mitt kaffedrickande!

Och igår fylldes det på med ytterligare en (1) kopp, efter de fem (5) som jag redan hade druckit, när jag skrev min första kafferapport...
Inalles sex (6) koppar kaffe igår alltså.

Idag siktar vi på sex som vanligt! :D Men jag har som sagt bara konsmerat mig med en (1) kopp, ännu så länge.

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
oNÖDigt vetande

Igår när ja o sambon var på hemgång från en svampplocktur, fick jag håll. Trodde jag iaf. 10M senare kändes det som om det kunde vara fekalierelaterat, men att jag lungt skulle hinna hem. 25M senare var det kört, -det vara bara att slänga sig in i skogen och aTtAcKgödsla första bästa lingonris....:arsele

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej

Och igår fylldes det på med ytterligare en (1) kopp, efter de fem (5) som jag redan hade druckit, när jag skrev min första kafferapport...

Idag siktar vi på sex som vanligt! :D Men jag har som sagt bara konsmerat mig med en (1) kopp, ännu så länge.

Du ligger efter. Jag har sörplat i mig fyra koppar redan. Men nu börjar svettningarna komma så jag får ta det lite lugnt ett par timmar. :dricka

Dr.Bike

Guest
Igår när ja o sambon var på hemgång från en svampplocktur, fick jag håll. Trodde jag iaf. 10M senare kändes det som om det kunde vara fekalierelaterat, men att jag lungt skulle hinna hem. 25M senare var det kört, -det vara bara att slänga sig in i skogen och aTtAcKgödsla första bästa lingonris....:arsele

Klassisk SH-fråga: Vart tog bajset vägen?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Då kommer här lite onödigt vetande till: Jag känner en tjej som vid den tidpunkt du druckit 1 kopp nog har hunnit få i sig 5 koppar. Hur många hon häller i sig på en dag? Så långt har jag inte lärt mig räkna. :tummenupp

Dr.Bike

Guest
Då kommer här lite onödigt vetande till: Jag känner en tjej som vid den tidpunkt du druckit 1 kopp nog har hunnit få i sig 5 koppar. Hur många hon häller i sig på en dag? Så långt har jag inte lärt mig räkna. :tummenupp

Intressant!
För när jag drack som mest kaffe, under en tid i mitt liv, drack jag i genomsnitt 21 koppar (muggar) kaffe per dygn.

Nu ska jag gå och ta en kopp! :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Intressant!
För när jag drack som mest kaffe, under en tid i mitt liv, drack jag i genomsnitt 21 koppar (muggar) kaffe per dygn.

Nu ska jag gå och ta en kopp! :)

Började räkna med 21/(24-8) eftersom åtta timmars sömn på ett dygn är vanligt. Kom inte längre än uppställningen av talen. Jag kom nämligen på, att med det antalet sover man väl aldrig. Nya uppställningen blev 21/24 vilket ger 0,875 koppar/timme. :D

I skrivande stund dricker jag min första kopp kaffe för dagen. :tummenupp

Om solen slocknar så tar det cirka 8 minuter innan vi märker det.

Det är väl inte onödigt vetande? :va På åtta minuter hinner man väl byta batterier i ficklampan samt leta upp och ta på sig långkalsonger, halsduk, vantar och mössa? :confused:

Last edited:

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Hoj
Vakum
Det är väl inte onödigt vetande? :va På åtta minuter hinner man väl byta batterier i ficklampan samt leta upp och ta på sig långkalsonger, halsduk, vantar och mössa? :confused:[/QUOTE]

Till vilken nytta?:va

Dr.Bike

Guest
En av våra medarbetare går i pension idag!

Och jag drack kaffe efter maten!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Vitchoklad görs av slamet och fettet som blir kvar när man skapar choklad av kakaobönan, så de som tror det är nyttigare bör tänka om.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det är väl inte onödigt vetande? :va På åtta minuter hinner man väl byta batterier i ficklampan samt leta upp och ta på sig långkalsonger, halsduk, vantar och mössa? :confused:

Om solen slocknar tar det 8 minuter innan du får reda på det, dvs när ser att den slocknar har den redan varit slocknad i 8 minuter, så det är lika bra att du tar på dig långkallingarna nu!

Dr.Bike

Guest
Om solen slocknar tar det 8 minuter innan du får reda på det, dvs när ser att den slocknar har den redan varit slocknad i 8 minuter, så det är lika bra att du tar på dig långkallingarna nu!

Det är därför jag alltid kör för fort oxå...man vet aldrig när den där älgen skulle sprungit ut. Bäst att ha passerat det stället innan alltså...

Håller motiveringen i rätten?

Funder Ande

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Jag var fullt medveten om det när jag skrev det, men valde att bortse från hur verkligheten ser ut för att få till ett lite roligt inlägg. Men eftersom vi måste vara vetenskapligt korrekta på SH, där varje procentsats som skrivs måste vara väl underbyggd och styrkas med källor, så ber jag om ursäkt. ;)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag var fullt medveten om det när jag skrev det, men valde att bortse från hur verkligheten ser ut för att få till ett lite roligt inlägg. Men eftersom vi måste vara vetenskapligt korrekta på SH, där varje procentsats som skrivs måste vara väl underbyggd och styrkas med källor, så ber jag om ursäkt. ;)

Jag försökte svara humoristiskt om att du skulle ta på dig långallingarna utifall att, men det gick visst också förlorat ;)

Det är därför jag alltid kör för fort oxå...man vet aldrig när den där älgen skulle sprungit ut. Bäst att ha passerat det stället innan alltså...

Håller motiveringen i rätten?

Funder Ande

Annars brukar "Bromsarna är paj så jag tänkte skynda mig hem innan det händer en olycka" alltid vara lika uppskattat!

Last edited:

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Klassisk SH-fråga: Vart tog bajset vägen?

Det vet inte jag. Det är en fråga för fekalieinspektionen.

Om solen slocknar så tar det cirka 8 minuter innan vi märker det.

Mängden vatten på jorden motsvarar ungfär dom droppar som blir kvar på en liten plastboll som du doppar i vatten o tar upp igen.
Därför skulle världshaven skulle djupfrysas på 20min om solen slocknade.

FaCkTa!:fakta För en kompis kompis hade hört det på tv.

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag försökte svara humoristiskt om att du skulle ta på dig långallingarna utifall att, men det gick visst också förlorat ;)

Då halkar vi in på något som inte är onödigt vetande: På Internet är det lätt att texter missförstås och tolkas på annat sätt än avsett. :hihi

Och jo... Att vara proaktiv var ju lite skoj, men saknade någon form av smiley. ;)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år