Ondaste/mörkaste metalbandet?

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
Gustav O skrev:
Notera i era anteckningsbäcker: Jag har gjort en turné med Satyricon. Det var ... intressant. Dissection var för övrigt också med...

Ha ha Satyricon han har ju inte alla hästar i stallet
Gillar verkligen låten kampen mot gud och dom vite kristna :rolleyes:

Har alldrig förståt mig på det där med satanism tycker det är väldigt omanligt med sminkade killar,dock är musiken jävligt hård.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Sigurd heter han egentligen och nej jag har inte turnerat med Finntroll - bevare mig väl.

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
va i norge och hälsade på 1349 nyligen, ganska onda pojkar med mantlar och kors av människoben.. (ja jo dom har ett finger i satyricon oxå)

störtlöjligt tycker jag (va den enda som inte hade svarta kläder på spelningen) men musiken är det då fan inget fel på.. kjettil trummar skiten ur de flesta trummisar kan jag lova, övar 8 timmar om dagen varje dag snacka han om :banana samma motivering som alla som kör roadracing hade han oxå "jag vill bli snabbare" :yoparty

Solid snake

Guest
sven666 skrev:
va i norge och hälsade på 1349 nyligen, ganska onda pojkar med mantlar och kors av människoben.. (ja jo dom har ett finger i satyricon oxå)

störtlöjligt tycker jag (va den enda som inte hade svarta kläder på spelningen) men musiken är det då fan inget fel på.. kjettil trummar skiten ur de flesta trummisar kan jag lova, övar 8 timmar om dagen varje dag snacka han om :banana samma motivering som alla som kör roadracing hade han oxå "jag vill bli snabbare" :yoparty
Han är ju redan snabb som ett as. :3freak

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Solid snake skrev:
Han är ju redan snabb som ett as. :3freak

japp.. en kul (eller tja kul och kul :3freak mera udda) grej är att han fått hjärtproblem pga av trummandet.. han trummar så snabbt att hjärtat börjar slå oregelbundet pga ljudvågorna när han trummat på förmycket :tomten

då är man fan seriös altså :Bugar

Jeppe

Västra MK
Gick med
12 May 2005
Hoj
Kxf 250-08, Husaberg fx 470-01. FXDB -11
Bandido skrev:
Anna Book i "ABC", tyngre än så blir det inte.:brinnerup

Haha!! :hihi

Läste typ halva den där urklippet om snubben som sköt sig själv och avrättade frukter. Det e ju HELT sjukt att det finns såna här muppar som tappar verklighetsuppfattningen totalt på grund av musik.
Hoppas man inte möter en sån här nisse på krogen me snetändning och ärr på handlederna. USCH! :kocko

Cradle of filths version av hallowed be thy name,
och Dimmu Borgirs av Metal Heart.. :yoparty

//Jeppe

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
rockeRR skrev:
Hej!

Som ny anhängare på sh så märkte jag ganska fort
att många här gillar metal av olika slag, och en del
verkar kunna riktigt mycket om detta.Vilket eller vilka
band anser ni tillhöra de brutalaste? Själv är jag inget
stort fan av den stilen, Immortal o Dimmu Borgir tycker
jag är rätt bra men vilka band tycker ni gör mörkast musik?

Mvh/ Kristoffer

Finns bara en riktigt genomhård grupp...........
SLIPKNOT :rock
...med låtar som My Plague, Duality, Wait and bleed mm mm.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
sven666 skrev:
japp.. en kul (eller tja kul och kul :3freak mera udda) grej är att han fått hjärtproblem pga av trummandet.. han trummar så snabbt att hjärtat börjar slå oregelbundet pga ljudvågorna när han trummat på förmycket :tomten

då är man fan seriös altså :Bugar

Haha det där låter ju som en första klassens skröna, ungefär som att Yngwie har lirat så mycket gitarr så att hans revben är formade efter en Fender Strata...

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Elakaste bandet måste vara Abruptum, f.d. sångaren IT, 150 lång och Too evil to have a real name. Men growla kan han!
Gorgoroth ligger ju ganska nära till hands också, blev arresterade i Polen men nu, ett år senare har saker och ting kommit till rätta. Läs här.
Kolla även nyhetsarkivet på http://www.gorgoroth.org, misshandel, våldtäkter och inställda gig... Vilka killar...

KarlJohan

Hög fart utjämnar hinder.
Gick med
1 Nov 2003
Kungälv, Oskarshamn o överallt där i mellan.
Hoj
Husaberg FE 400 *såld men kommer en likadan till hösten*
Ondaste som fortfarande kan spela bör väl vara Dark Funeral. Skumma killar som manglar på duktigt.

Ondaste som inte kan lira så måste jag föreslå Burzum. Den killen är ju HELT fördärvad...
Mördade sina bandkamrater, greps när han flydde ut ur Norge med en bil full med skjutvapen. Spelar numera in sin musik i sin fängelsecell. :näsblod

kanske tänkte på mayhem vid närmare eftertanke... känns som ett gott teckan att jag inte vet så noga.

Last edited:

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Jag gillar metall och är en jävel på att spela luftgitarr :D ,

men är inte så värst haj på att hitta bra metall,
så därför får Morlock lära mig vad jag ska lyssna på :tummenupp

Han har underbar musiksmak den där människan :Bugar

Jag gillar allt möjligt:
takida, satyricon, KoRn, Dimmu Borgir, Old mans child, danzig å en massa mer... :yoparty

CrowBar

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
Tvåhjulsdrivet med överladdning!
Det är samma trummis i Dark Funral och Defleshed. Matte Modin. Den killen kan grinda.

I genren skum obskyr metal så plockar Mortician många poäng hos mig. Inte så värst tekniskt men jäkligt roliga, skitballa helt enkelt.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras