Ons-körningar 18,00 Torget U-A

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
kieL skrev:
2495149 kör ni något ännu elr? skulle vara kul och hänga med er med motarder ut någon gång. jag hämtar en ktm exc 125 på lördag=)
Jag har ställt av för i år. Men det finns allt några som har hojen påställd året runt...

tyson

byter hoj oftare än kalsonger
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ZX10R -04 med skrubbsår
kieL skrev:
2495149 kör ni något ännu elr? skulle vara kul och hänga med er med motarder ut någon gång. jag hämtar en ktm exc 125 på lördag=)

jag ska säkert ut och leka nån dag, dock är det svårt att bestämma nåt "fast" eftersom jag jobbar så dumma tider men säg du till om du ska ut å köra så får vi se om ja kan hänga me.
/erik

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
tyson skrev:
2496923 jag ska säkert ut och leka nån dag, dock är det svårt att bestämma nåt "fast" eftersom jag jobbar så dumma tider men säg du till om du ska ut å köra så får vi se om ja kan hänga me.
/erik

javisst =) har även en kompis med en ktm 125 sm. så om ni ser två exc 125or så är det vi =)

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Då blir det till att ligga o pressa ditt nytilskott KieL. Om du ska köra med dom stora grababrna asså.

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
man behöver ju inte ligga o pressa fullt om man bara åker runt och busar lite :p

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Hoj
Ingen längre...
Har precis fått tilllbaka hojen från verkstaden, nu går den som en klocka. Var ute o körde lite ikväll faktikst. Tror inte jag hinner köra något imorgon men nästa helg blir det nog en tur om det är fint väder. Någon annan som har tänkts sig ut då?

tyson

Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ZX10R -04 med skrubbsår
dom "stora" garbbarna.. eller inte, var ute och busade lite idag, fan va skoj det är! mer bakhjulkörning åt folket! :tummenupp
/erik

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
tyson skrev:
2532211 dom "stora" garbbarna.. eller inte, var ute och busade lite idag, fan va skoj det är! mer bakhjulkörning åt folket! :tummenupp
/erik
Ja, jag tror det var dig jag såg på bakhjulet upp för backen vid östrabo... Säg till om ni behöver en kameraman...

tyson

Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ZX10R -04 med skrubbsår
Firefly skrev:
2533236 Ja, jag tror det var dig jag såg på bakhjulet upp för backen vid östrabo... Säg till om ni behöver en kameraman...

hehe, ja jag körde förbi där en sväng iaf.
vi behöver alltid en kameraman! har försökt ta lite kort men det blir aldrig bra, antingen blir det suddigt eller så e hojen redan förbi eller så e den för långt bort. det e ju pisssvårt! mycket lättare å wheela! :tungan
/mvh erik

Arons Mc

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
suzuki
Vintern e på G

Hej alla orginal:D
Körde en glidare i kylan för att ställa in den i garaget å de va sådar, men ja fick ju gasa:yoparty
Min hoj ska ja plocka ner motorn på å se vad som går att göra med den!!!
Man har ju hela vintern på sig att greja å man vet aldrig vad som händer,men åka hoj ska ja göra till våren:squid :hojcbr :hojbusa :hojraket
Ha de gött era:tuttar :trixie :tuttar :trixie

Zonic

www.roadragemc.se
Gick med
29 Sep 2004
Hoj
Honda F4i ,"stuntEdition"
Någon som ska med imorgon och ta sig en liten tur om vädret tillåter. Jag blir nog där.

Madroman

höhö
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
XR600 -87 !!!STULEN!!! natten till söndag den 17e
ska se, va snäppet för kallt idag faktiskt.....

jupp, fastän man hade bra me kläder på sig så var det lite kallt. och vi körde inte nån jättesväng.

hemma o sjuk idag, skulle inte gett mig ut igår me min förkylning, e tio resor värre idag så :huvet

men annars va turen härlig :)

Zonic

www.roadragemc.se
Gick med
29 Sep 2004
Hoj
Vem var tatuerare?
Jag åker nog ut till fröland en sväng o övar lite, är ju inte så kallt när man inte kör så fort.

Zonic

www.roadragemc.se
Gick med
29 Sep 2004
Hoj
varit ute en sväng nu innan, inte så farligt kallt, men jag åkte ju mest i stan. Jag finns på torget kl 18.00 iallafall.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln