jag sticker inte förän januari så de är ett tag kvarRwE skrev:Hur kan du byta Gul Raket mot Rosa Buss...
Skojar bara!!.. när sticker du!!?
jag sticker inte förän januari så de är ett tag kvarRwE skrev:Hur kan du byta Gul Raket mot Rosa Buss...
Skojar bara!!.. när sticker du!!?
skappe skrev:jag sticker inte förän januari så de är ett tag kvar
Jajamen.Mekade igår. Flyttat vedhusventilationen från luftburken å hoppas därmed slippa oljeläck . Nu fattas bara ny olja det fins ju inte direkt gott om mc butiker i m-dal. kanske de blir en provtur i em förbi saltk.RwE skrev:jag har ganska mycket luckor i helgen, slå en signal om du ser en lucka i molntäcket!!!...
Bladehunter skrev:Jajamen.Mekade igår. Flyttat vedhusventilationen från luftburken å hoppas därmed slippa oljeläck . Nu fattas bara ny olja det fins ju inte direkt gott om mc butiker i m-dal. kanske de blir en provtur i em förbi saltk.
RwE skrev:jag har ganska mycket luckor i helgen, slå en signal om du ser en lucka i molntäcket!!!...
De enda luckor du kommer ha i helgen är minnesluckor. Fast det var väl det du syftade på med din smiley.N skrev:ska också ha några luckor i helgen.......
N skrev:ska också ha några luckor i helgen.......
micke6 skrev:Tjena!
Hoppas att de hjälper, kolla du så att vevhusventilationen inte va tät nu!!
Olja hittar du på dom flesta tappar eller på autoprodukter i Uddevalla
den e inte tät frågan e hur stort hålet behöver va???
Bladehunter skrev:Tack för turen igår, kort men kul. Jag o RWE tar en tur idag från monalisas vid 18:00 om någon annan har lust.
de är klart vi ska ut och ta en öl ....jag och anders ska nog ut en sväng imorgon fredag om de är så att du ska med så är de bara att slå en pling ....0731586059RwE skrev:Då måste det hinnas med minst en Öl innan du åker iallafall!!
Bladehunter skrev:Tack för turen igår, kort men kul. Jag o RWE tar en tur idag från monalisas vid 18:00 om någon annan har lust.
Arons Mc skrev:2195629Tja alla orginal
Vad tror ni om en tur på ons i dee fin fina vädret
Träffas ni 18,00 eller ska vi träffas 18,30 för att gasa en sväng å avsluta med en fika
ja ja ni får fundera men inte för länge å de ska vara fulltankat,,,,,,,,,,,,,,,
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |