Onsdag 11/5-11 Adrenaline Mc

Pussycat

Försök att tämja mig...
Gick med
11 Dec 2009
Hoj
07, Yamaha R1, 97, Honda Fireblade, CBR900RR
Han har ju slagit upp ett ord på wikipedia! Det måste väl betyda nåt i sammanhanget? Min IQ gick upp med 10% nu när jag vet definitionen på lyteskomik, så från och med nu kan jag föra mig i sofistikerade konversationer o briljera med min nyvunna kunskap :Bugar

:krama

Flurp

Bai bai applepai
Gick med
24 May 2010
Hoj
Suzuki Bandit 1200, 1999
Skön musik och bra filmat! :tummenupp

Blev sugen att dra ut och åka lite, borde dock sova nu, ska upp tiiiiidigt imorgon (eller senare idag, beror på hur man ser på det).

/Flurp

Last edited:

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Skön musik och bra filmat! :tummenupp

Blev sugen att dra ut och åka lite, borde dock sova nu, ska upp tiiiiidigt imorgon.

/Flurp

vi kan åka imorrn istället... släpar för mycket på min kamera så jag får aldrig tillfälle rikigt att leka....

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
En jämn medecinering!

:tummenupp

Finns de något bot mot cromeslädesförstoppning:va
Är de som maskrosor, växer upp genom asfalten här och där?

Tycker att vi får va glada över dessa, utan det mcsegmentet hade nog mcbranschen kolat vippen! Mvh Toyman

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Tänk om!

Schysst klipp! Synd med dessa kromslädar som sabbar sköna rundor dock. Kan ju aldrig vara skoj att bluddra runt på en sån där i 70 km/h, eller bakom heller för den delen... :gnissla

Lägg av, kör på bana. Tack vare alla dessa kromslädeschaufförer överlever kanske mcbranschen. Hemma i deras hoj står kanske en sporthoj ochså. De e 2 olika världar. De kör som körskolan säger. En del vill köra i MotoGP-tempo på landsvägen....... vem felar mest. Det finns ju banor som man kan köpa körtid på. De behöver sporthojsfreak som nyttjar dessa. Annars spricker deras ekonomi och de tages över utav naturen. Åtskilliga banor som försvunnit och naturen tager tillbaka med grönska som så sakta knäcker vår snabba asfalt.

Skräm inte livet ut kromslädarna, tat varsamt. Överdriv inte farten! Se de som ett myrsamhälle, alla behövs......... annars förintas vi. Racingtempo på racebanan annars så förintar vi oss själva, iallafall det som vi gillar bäst..... köra sportig hoj i sportigt tempo. Racka inte ner på våra hojbröder på 2 hjul. Vi behöver de mer än de oss.

Utan Chromeslädar i mc-hallen.......... inge mc-hall alls.

Med vänliga hälsningar... Sporthojsbroder Toyman.
Adrenalinjunky.... men behöver ej så mycket nu på äldre dar!:tummenupp

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
för en gångs skull måste jag verkligen ifrågasätta en inlägg som detta. vad var det som var lågt iq med detta?

för det första så är det ingen bombrepa.
för det andra så kör han inte speciellt fort
för det tredje så gör han inga idiotiska omkörningar

för det fjärde. är det så att du bara är avundsjuk och gärna vill spy lite galla just för sakens skull?

kanske bottnar i att du har xtremt liten penis o mycket sämre hoj, vad vet jag.

men att kalla detta klipp för att man inte har nån iq är ju ungefär som att skjuta sig själv i foten vid en skyttetävling. Fan skaffa en annan hobby istället för att sitta o kommentera en massa dumheter här.

ja jag är både fet, ful o har liten snopp o skitkass hoj.
WHATS YOUR MOVE?????? :D:D

Säga vad man vill om att kommentera andras körning på internet men från 1:11 till ca 1:43 var det körning som i alla fall är klart bevis på kortsiktigt tänkande.
Räckar att bara reflektera över hur det hade blivit om han/hon mött sig själv... och då var han/hon inte snabbast på bulten heller.

Sagt det förr och säger det igen, när du kör på vägar som är populära hojvägar så håll dig i ditt körfält för du vet inte vem du möter.
Senast igår på hemvägen från kortegen mötte jag en rallybil med bredställ på bulten... fanns inte mycket asfalt över för mig om vi säger så.

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Lägg av, kör på bana. Tack vare alla dessa kromslädeschaufförer överlever kanske mcbranschen. Hemma i deras hoj står kanske en sporthoj ochså. De e 2 olika världar. De kör som körskolan säger. En del vill köra i MotoGP-tempo på landsvägen....... vem felar mest. Det finns ju banor som man kan köpa körtid på. De behöver sporthojsfreak som nyttjar dessa. Annars spricker deras ekonomi och de tages över utav naturen. Åtskilliga banor som försvunnit och naturen tager tillbaka med grönska som så sakta knäcker vår snabba asfalt.

Skräm inte livet ut kromslädarna, tat varsamt. Överdriv inte farten! Se de som ett myrsamhälle, alla behövs......... annars förintas vi. Racingtempo på racebanan annars så förintar vi oss själva, iallafall det som vi gillar bäst..... köra sportig hoj i sportigt tempo. Racka inte ner på våra hojbröder på 2 hjul. Vi behöver de mer än de oss.

Utan Chromeslädar i mc-hallen.......... inge mc-hall alls.

Med vänliga hälsningar... Sporthojsbroder Toyman.
Adrenalinjunky.... men behöver ej så mycket nu på äldre dar!:tummenupp

Dom får gärna vara på vägarna och köra så sakta dom vill och det ska respekteras det med. Men i min värld så hjälper man sina hojbröder, om jag är ute och åker på en skön krokig väg och en snabbare hojbroder kommer bakom och visar att han vill om så ger man honom den plats han behöver för att göra den manövern och får en uppskattande vink som tack för besväret. Man lägger sig inte mitt i vägen, eller längst till vänster för att blockera vägen. Det är där jag anser att dessa hojbröder felar. Alltför många gånger har man fastnat bakom dom här killarna och trots att man tydligt visar att man vill passera så får man ingen plats alls. "You feel me, bro?" :krama

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld
shysht film riktigt bra klipp sett en del filmer som blir långtråkigt ,här var det en schysst kamera vinkel bra musik:) såg halvfarligt ut vid vissa kurvor mm inget illa menat annars riktigt skön film :D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring