Onsdag 6/7 filminspelning!!!!!!!!!

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
ok ok ok ok!!!!!

...

Haha, jag är övertygad. Klart du måste få ligga, vi får försöka få vår tönt-hobby att se lite manlig ut. Jag ska försöka komma förbi.

Kom igen nu sporthoj, nu gör vi en kollektiv insats för att åtminstone EN av oss ska få ligga. OPERATION ENSAM PAPPA VILL LIGGA!
 

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Ort
sthlm
Hoj
babsan <3
nämen dra mig på en vagn baklänges. ensam mamma söker, har du med dig eget harem av brudar eller är det bara introt som ska göras?
 

J Brandt

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Ort
Haninge
Hoj
08 Aprillia Sxv 550
Låter väldigt manligt detta :D I sämsta fall kan man ju bara åka dit och njuta av korven.

Nu är det bevisat min vän att ha "Väldigt manligt" och "njuta av korven" i samma mening ;)


på topicen nu då!

Klart kul vem vill inte vara en hojåkande hunk när en massa brudar kollar på en olala! :D
 

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 625 -06
"att produktions bolaget som gör denna tvserie vill få in att jag kör hoj o då vill dom att massa hojar ska komma körandes o låta o "börna" o damma"

Det här låter som en fredag på fritidsgården. Finns det något mer konkret vad folket faktiskt ska få göra?
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
"att produktions bolaget som gör denna tvserie vill få in att jag kör hoj o då vill dom att massa hojar ska komma körandes o låta o "börna" o damma"

Det här låter som en fredag på fritidsgården. Finns det något mer konkret vad folket faktiskt ska få göra?

Det lär finnas någon snurrig mediamänniska som kommer svamla om någon konstig idé han fått för sig. Om det är något vi är bra på så är det ju prutta runt lite i rad, föra lite oväsen och bränna lite gummi. Behövs knappast något manus för det.

Hypar tråden lite för sölputtarna som inte läser Stockholms-forumet, eller är från utsocknes men befinner sig i stan: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?goto=newpost&t=243964

Vädret ser ju riktigt lovande ut. Förra veckan var det riktigt många hojar som körde från Sveavägen. Om produktionsbolaget vill ha lite allmänt material på större mängd hojar så är det lite av ett smörgåsbord: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=243873
 
Last edited:

Nisse Hult

Vill gasa!!
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Bålsta
Hoj
Harris, GSX, Katana, DRZ
Mitt förslag:
Varför låtsas vara många??:va
Dra in film gubbarna till Donken på Sveavägen vid 2130 å låt dom filma lite, pallar inte bruden med att du kör dit en onsdag är det inget att ha ändå... :tuttar
Vi lättar väl 22.30 och åker en sväng dom kan ju hänga på till målet.. Där kan dom ju få en bra uppföljning och trevlig avrundning på kvällen :tummenupp
//NH
 

CBR 4ever

Medlem
Gick med
8 Jun 2010
Ort
stockholm
Hoj
-08, honda fireblade rr 1000
Detta låter ju himla lovande:) jag hoppas på er allihop, som sagt se snygga ut o äta korv kan ju alla;) hoppas på er :p
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Detta låter ju himla lovande:) jag hoppas på er allihop, som sagt se snygga ut o äta korv kan ju alla;) hoppas på er :p

Flörta lite med produktionsbolaget angående Sveavägen, de kan få riktigt maffiga bilder där. Här är ett klipp från förra veckan:

[YOUTUBE-ID]jU4T9jWKf9Y[/YOUTUBE-ID]
 

CBR 4ever

Medlem
Gick med
8 Jun 2010
Ort
stockholm
Hoj
-08, honda fireblade rr 1000
Till Nisse !
Jag var inte otrevlig utan det var min lur som dog, sorry. Men hoppas vi ses imorgon:)
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
svänger väll förbi.. men om någon av de tävlande om dig är snygg så kan jag inte lova att jag håller fingrarna i styr. Men det skulle ju iofs tv-bolaget älska om de fick en intrig där en av tjejerna är med någon annan än "the guy of the show"! jag skulle bli sveriges största mc-asshole och bilden av oss hojåkare skulle bara bli ännu sämre.. fuck yeah! :cdevil
 

CBR 4ever

Medlem
Gick med
8 Jun 2010
Ort
stockholm
Hoj
-08, honda fireblade rr 1000
svänger väll förbi.. men om någon av de tävlande om dig är snygg så kan jag inte lova att jag håller fingrarna i styr. Men det skulle ju iofs tv-bolaget älska om de fick en intrig där en av tjejerna är med någon annan än "the guy of the show"! jag skulle bli sveriges största mc-asshole och bilden av oss hojåkare skulle bara bli ännu sämre.. fuck yeah! :cdevil

Haha det e ju tre kvar nu o jag behöver faktiskt bara en så det e bara att lägga in en stöt:yoparty
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
ap ap ap.. dom två är tjingade av mig och Filip! :tummenupp

Shadow: jag tycker vi visar tjejerna att det är vi ungtuppar som gäller om de vill ha lite skoj!, inte några gubbar som aldrig tog sig ur sin trettiårskris och förtfarande har kvar hojen de köpte för den:tuttar.
 

Hejan

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2009
Ort
Nacka
Hoj
91 kawazaki ZZR 1100
Detta vill man ju inte missa

1. CBR 4ever
2. Schazoo
3. k1322 (om han får komma naken)
4. Microsoft såklart!
5. Fighter
6. Judaz
7. Hejan
8.
9.
10.
11.
12.
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Jaha, då får jag kasta in handduken. Skulle hämta hojen vid lunch, men la den ner. Hojen klarade sig bättre än vad mitt knä gjorde, hurra.

Lycka till iaf.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top