Onsdag 8/6

Jansen

Långsam
Gick med
9 Oct 2003
Ort
Bålsta
Hoj
ZX7R -96
Tack för en riktigt trevlig körning! Jag var extremt ringrostig, men det kändes bra ändå.

Tråkigt som sagt att det blev en liten olycka, men skönt att det gick så pass bra!

//Anders
 
Last edited:

OverLoadMC

OverLoadMC Crew
Gick med
25 Apr 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 1000-06, Yamaha R1-03, Yamaha R1-05, Suzuki GSXR 1000-08, Honda CBR 600-07, Suzuki GSXR 1000-07
Ni som drog direkt till gottröra efter svensboda missade kvällens höjdpunkter kan jag lova, galen bonde och max's polare som förgyllde kvällen. Max förgyllde kvällen på många sätt... Porrade lite på hyndan med äkta posörsvank . Alltid jobbigt när nån kör av men tur att allt gick bra. Annars tackar vi för en rolig tur med mycket skratt o härliga vägar bortsett från puckelpisten. Vi ses snart igen.
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jo, det var en omväxlande tur. Skönt att det inte vart värre med avåkningen. Jag slog av tempot efter Gottröra, fick räcka med incidenter. Åfan , arg bonde på Södertjära? Han med gården längs vägen eller?
 

OverLoadMC

OverLoadMC Crew
Gick med
25 Apr 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 1000-06, Yamaha R1-03, Yamaha R1-05, Suzuki GSXR 1000-08, Honda CBR 600-07, Suzuki GSXR 1000-07
Jo, det var en omväxlande tur. Skönt att det inte vart värre med avåkningen. Jag slog av tempot efter Gottröra, fick räcka med incidenter. Åfan , arg bonde på Södertjära? Han med gården längs vägen eller?

Nej utan stallet som ligger i långa svängen. Trots vi faktiskt höll laglig hastighet, tror att jonas fick det på film. Men det bästa va nog max's polare. Han skulle tydligen haka på till bålsta o vaska med max o dessutom få låna en av max rosa skjortor. Det blev lite kärlek i luften mellan honom o max;)
Faan att vi inte fick med dom 2 på film... Så jävla gulliga han klappade till o med max på huvet innan han stack. Max du va the man igår kväll!
 

Jerka84

Ny medlem
Gick med
1 May 2006
Ort
Täby
Hoj
Honda CBR 954rr / ShovelChopper
Va det er vi mötte på rialavägen runt 8 tiden?
Va ett gäng på 10-15 hojjar
 

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
Nej utan stallet som ligger i långa svängen. Trots vi faktiskt höll laglig hastighet, tror att jonas fick det på film. Men det bästa va nog max's polare. Han skulle tydligen haka på till bålsta o vaska med max o dessutom få låna en av max rosa skjortor. Det blev lite kärlek i luften mellan honom o max
Faan att vi inte fick med dom 2 på film... Så jävla gulliga han klappade till o med max på huvet innan han stack. Max du va the man igår kväll!

Nu vill jag höra vad Max har gjort! :D
 

OverLoadMC

OverLoadMC Crew
Gick med
25 Apr 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 1000-06, Yamaha R1-03, Yamaha R1-05, Suzuki GSXR 1000-08, Honda CBR 600-07, Suzuki GSXR 1000-07
Nu vill jag höra vad Max har gjort! :D

Han fann sin soulemate ute i Rimbo.
Tror han kände igen sig själv i den killen :D
Nog bäst om Max själv berättar vad han gjorde...slutade med att han gick på toa iallafall he he he he
 

OverLoadMC

OverLoadMC Crew
Gick med
25 Apr 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 1000-06, Yamaha R1-03, Yamaha R1-05, Suzuki GSXR 1000-08, Honda CBR 600-07, Suzuki GSXR 1000-07
Hahahaha mini-max var fan underhållande! :banana

Ja alex andades in sin MER pga allt skrattande och Greger klarade inte ens av att hålla i sin hamburgare och du garvade så du höll på att få upp maten igen ha ha ha
Mini-Max kommer nog finnas kvar i våra minnen LÄNGE ha ha ha

säger bara..paniken i blicken....ha ha ha ha man såg verkligen hur den växte ha ha ha:D
 

Hellhound

OverLoad MC
Gick med
29 Mar 2009
Ort
VH
Hoj
R1200GSA -14
Max var väl den enda som hade bönpallen på? Grabben var riktigt sugen men då försvann Max in på toa med panik i blicken
 

Shido

SebbeAnthonHamster
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Vikjö
Hoj
2005,Honda,CBR1000RR
Micro fick du med de på film när den sketna käringen var nära att preja mig av vägen?:huvet
 

OverLoadMC

OverLoadMC Crew
Gick med
25 Apr 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 1000-06, Yamaha R1-03, Yamaha R1-05, Suzuki GSXR 1000-08, Honda CBR 600-07, Suzuki GSXR 1000-07
Jahaja, grannen är på hugget hör jag, igen.
:rolleyes:

Vet du vad han vill igentligen? vi körde lagligt o ändå såg o kändes det som han ville slita av oss av hojarna.
 

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Roslagen
Hoj
ingen
Vet du vad han vill igentligen? vi körde lagligt o ändå såg o kändes det som han ville slita av oss av hojarna.



Nä jag vet faktiskt inte. Han tycker nog att det körs så jävla fort och då ska han sätta stopp för det.
Det har ju gått rätt fort ibland på den vägen, det är ju inget att sticka under stolen med.
Tidigare var grannen runt till oss andra och beklagade sig och vi höll ju med om att det går rätt fort förbi. Han ställde ut traktorer och annat i svängen för att få stopp på eländet. Tror han såg det lite som sin uppgift att stämma i bäcken. Så fort han hör hur radfyrorna ylar så vaknar han till liv. Det kan kanske vara lite bättre att köra vägen så att man avslutar i Finsta? (eftersom de sköna öppna rakorna på slätten då kommer efter att man passerat husen)

När jag började köra hoj så surfade jag runt och hittade en sida om gruppkörningar (sporthoj.com). Jag tänkte att jag skulle hakapå och tog mig till upplandsväsby. Snackade med kapten blåskägg och frågade lite vart vi ska åka. Jo, vi brukar dra en repa till Gottröra, Rånäs och Södertjära mm. Tjitt, tänkte jag. Det är ju dessa killar som drar förbi hemma.

Efter det, förklarade jag läget: (inlägg 67 sida 4) http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=187296&highlight=s%F6dertj%E4ra&page=4
och sen blev det lugnare på vägen men grannen är fortfarande på hugget men inte lika mycket nu som förr. Jag förstår honom också och jag tar det själv lite lugnare överlag nu när jag är ute och åker.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top