Onsdag 8/9?

Freakshow

Hur f..n kan jag börja snusa igen!?!?
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Nää..... såld!
:7peta Nån som vet var det håller till mycke hojar på en onsdagskväll i Sthlmsområdet (mycket länge sen jag var ute på veckorna :gnissla )?
Tänkte ta :tuttar älsklingen på en tur å vi vill se andra hojar........?

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Freakshow skrev:
:7peta Nån som vet var det håller till mycke hojar på en onsdagskväll i Sthlmsområdet (mycket länge sen jag var ute på veckorna :gnissla )?
Tänkte ta :tuttar älsklingen på en tur å vi vill se andra hojar........?

Vill du ta en(rejäl) tur o se andra hojjar, kan du alltid styra mot Västerås järnvägsstation, samling till kl 18:00(har inte hört någon annan tid) skall vara med själv för första gången, sen vet jag inte de kör kanske 10-15 mil el så.

Freakshow

Hur f..n kan jag börja snusa igen!?!?
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Nää..... såld!
kle1991 skrev:
Vill du ta en(rejäl) tur o se andra hojjar, kan du alltid styra mot Västerås järnvägsstation, samling till kl 18:00(har inte hört någon annan tid) skall vara med själv för första gången, sen vet jag inte de kör kanske 10-15 mil el så.
Hm..... Västerås är ju inte farligt långt, kanske kommer dit. Om du hör något om att tiden ändras, skriv det då är du sjysst.
Thx

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Småvägar till Sigtuna, hamnen, ta en glass och kolla på krompråmar uppblandat med en hel del sporthojar, småvägar hem igen.
Dito i Vaxholm, fast varje dag :)