Jag tror det kommer regna..
Och glaset är halvtomt? Pessimist :fatta
Jag tror det kommer regna..
Inga brewdar? :ghey
Fråga: går typ 200 hela tiden eller svänger det mycket? Min RD går bara 190...
Plötsligt ser prognosen bra ut.
Såja försök inte skylla på vädret nu
Fråga: går typ 200 hela tiden eller svänger det mycket? Min RD går bara 190...
Färdväg:
Samling McD Stäket i god tid före 18. Kom -Nytankad -nyäten -nyskiten. Kopplingen släpps ut 18.00! No mercy för er som då kloffar in en burgare, pratar i mobiltelefon eller virkar en keps.
Vi åker: Rotebroleden - Vä mot Uppl.Väsby - Runsavägen - Rosersberg - Väg 263 V - Väg 255 N mot Uppsala - Vä in på dag Hammarskjölds väg (skyltat mot lassarettet) - Granebergsvägen/Vårdsätravägen - Vä över bron Lurbovägen - Vä, massa småvägar, men kör mot Balingsta - Vä mot Ölsta - Passera Sulas - ut på 55:an Vä - kör av mot Örsundsbro - Örsundsbro - Hjälsta - Ut på 263 (gamla E18) vänster - nere i svackan i Övergran: kör mot Arlanda vänster - Passera avfart Skokloster, kör sedan Vä mot Sigtuna, Arlanda - Erikssund - någon kilometer efter Erikssund: Hö mot Billby - Ett par kilometer efter Billby: Hö mot Sjudaregården - följ vägen in i Sigtuna - kör ner på kajen - Stanna vid Cafe´Våfflan!
En fråga ang. färdvägen efter Örsundsbro-Hjälsta, åker vi via Hårby ut på 55:an, eller (min favorit), över Bälsunda, och Kivinge?
Säger du ju varje onsdag ditt djeffla sniko! Köp ett nytt bakdäck ffs!
Råkade hamna på de vägarna, följde GPS'en med förslag på att undvika stora vägarna. Håller med om att det finns kalasfina vägar i detta område. Se http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4204797&postcount=6En fråga ang. färdvägen efter Örsundsbro-Hjälsta, åker vi via Hårby ut på 55:an, eller (min favorit), över Bälsunda, och Kivinge?
Nu regnar det här, faktiskt, på riktigt alltså..
O nya däck har jag på, lr iaf nåt med mönster i..
Ser ut att vara hyggligt uppehåll, skulle vara kul att delta på en runda såvida 72hk räcker för att hänga med er (får väl hem och trimma annars)
Inga brewdar? :ghey
Definitivt inte gjord av sockervadd Bra, då ses vi kl 18!!
Törs inte...
Jepp - jag ska plocka fram hojen nu!
*logoff*
KOm nu - du blir inte ensam tjej.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |