Onsdags träningar Gelleråsen 2008

Status
Ej öppen för fler svar.

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Ort
Linköping
Hoj
Hojlös
Det är en förbannelse över karlskoga... jag har aldrig lyckats köra en träning där utan strul. jag börjar tröttna nu. jag lägger ned min satsning på rr för i år. kör bara lite på sviestad under resten av året. Blir för dyrt att åka 40mil för 2 till 7 varv hela tiden.

Vad har hänt nu då?
 

Gixxer 1000

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Ktm 690 enduro -15
Vecka 37 är sista.
Hur ser banan ut efter sista STCC rejset? Antar att det inte gick sönder lika mkt som förra gången när det var så varmt.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Helt vanlig träning idag ?!

Nån som sett nåt om vädret?? I Örebro just nu ser det klart ok ut, ljusa moln mot en ljusblå bakgrund.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ja träning som vanligt mellan 16-20. Inget regn enligt smhi iaf! :tummenupp

Hurra, Hurra :tummenupp
Fast.... SMHI..... hmmm, ja jag har ju turen att bo rätt nära iaf och bussen är ju redan lastad.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ja du, smhi hade fel som vanligt.... :huvet
JEPP, big time :huvet
Lägg till en bilkrasch som resulterade i ambulansfärd och att jag körde på slicks så blev det en mindre lyckad dag.





Såg under första passet, då det inte regnade hela tiden, att det stod en kille med ett kameraliknande föremål i posteringen precis före rakan. Nån som vet om det går att få se vad han fick fram? Vore skoj att se hur man ser ut i nytt ställ och på ny hoj :)
 

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Såld!
JEPP, big time :huvet
Lägg till en bilkrasch som resulterade i ambulansfärd och att jag körde på slicks så blev det en mindre lyckad dag.





Såg under första passet, då det inte regnade hela tiden, att det stod en kille med ett kameraliknande föremål i posteringen precis före rakan. Nån som vet om det går att få se vad han fick fram? Vore skoj att se hur man ser ut i nytt ställ och på ny hoj :)


Jaså var det du som fick åka ambulans? Hur gick de med dej isåfall?
Vet inte vem som stod där då fotade, va det han i jeans jacka? Kan höra med honom nästa onsdag, han har kommit fram med kort till mig men jag har aldrig frågat om han lagt upp dom nånstans.. :confused:
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jaså var det du som fick åka ambulans? Hur gick de med dej isåfall?
Vet inte vem som stod där då fotade, va det han i jeans jacka? Kan höra med honom nästa onsdag, han har kommit fram med kort till mig men jag har aldrig frågat om han lagt upp dom nånstans.. :confused:

Nej nej, det var en bilförare som fick åka ambulans. Jag har slutat klota :gnissla
Menade att det var dåligt med ambulansen eftesom det drog ut på tiden.

Hann inte se hur han var klädd, hade fullt upp att göra med att hitta runt :D
 

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Såld!
Nej nej, det var en bilförare som fick åka ambulans. Jag har slutat klota :gnissla
Menade att det var dåligt med ambulansen eftesom det drog ut på tiden.

Hann inte se hur han var klädd, hade fullt upp att göra med att hitta runt :D

Njaaa tror du har lite fel nu faktist. Bilarna hade blivit målflaggade och mc A förare åkte ut och han kraschade efter trösen precis på första eller andra varvet. Bilen som stod på ute på avfarten vid ejjes samtidigt hade inget med ambulansfärden att göra.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Njaaa tror du har lite fel nu faktist. Bilarna hade blivit målflaggade och mc A förare åkte ut och han kraschade efter trösen precis på första eller andra varvet. Bilen som stod på ute på avfarten vid ejjes samtidigt hade inget med ambulansfärden att göra.

åhå, my bad :crash
Stod på läktaren och såg aldrig nån bajk som åkte ut på A-passet, lite snabb slutsats tydligen. Sablarns oxå.

Jaja, det var inte jag hur som... Nån info om hur det gick med honom??
 

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Såld!
åhå, my bad :crash
Stod på läktaren och såg aldrig nån bajk som åkte ut på A-passet, lite snabb slutsats tydligen. Sablarns oxå.

Jaja, det var inte jag hur som... Nån info om hur det gick med honom??

Okej. Vet ej men hörde bara av folk som pratat med sjukvårdaren och han hade klagat på smärtor i magen. Hoppas de gick bra med honom iaf vem de nu va?
 

Robban_84

FOPPA
Gick med
15 Mar 2006
Ort
KÖPING
Hoj
2008 HONDA Firedblade
De gick ganska ok med han som krasha..Ett brutet nyckelben och lite ont i magen antagligen efter styret...Så det blir npg inge mera onsdags träningar det här året för han.Men skönt att de inte vart några större skador iaf
 

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Såld!
Såg under första passet, då det inte regnade hela tiden, att det stod en kille med ett kameraliknande föremål i posteringen precis före rakan. Nån som vet om det går att få se vad han fick fram? Vore skoj att se hur man ser ut i nytt ställ och på ny hoj :)

Pratade med killen idag som stod och fotade, han lägger dessvärre inte ut bilderna någonstans.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top