yoohan skrev:2345758Hmmm, det låter.... envist, och blött...
Tänkte du "ge dig ut" eller "ge dig till-staffanstorp-för-att-köra-hela-rudan-ut?"
taliz skrev:2345769Ser torrt ut nu i Malmö, men det kan nog börja regna i stort sett närsom..
Gör det inte det så hänger jag nog på.
Aldrig kört till staffanstorp dock, nån som kör från Malmö/midhem?
CosmoBob skrev:2346518Oj vilken runda det blev! Jag visste inte att jag kunde köra så fort. Det kunde jag inte heller = hade lite tur som en tok på sina ställen.
Tack alla för er generositet, er guidning och sällskapet på vägen. Det här gör jag himla gärna om!
/Mannen på Honda CBR 1000F 1987
C.Persson skrev:2347072vi var lite sena men såg sista gruppen som precis skulle lämna statoil när vi kom men givetvis var en polare tvungen att tanka, försökte köra ifatt er men visste ju inte vilken väg ni tog så det var lite svårt...
När vi närma oss sjöborakan kom det en mcpolis och stoppa oss, så vi fick snällt följa med till deras trafikbussar (lungt för mig då min är helt laglig) men det var värre för patric, polisen vägra först låta honom köra hem efter att de gett honom böter för felaktiga blinkers och skylt, enligt polisen var skylten så liten och dåligt placerad att han enligt lagens mening körde utan skylt och att han var tvungen att ställa hojen på plats och på något vis hämta orginal hemma eller hämta en tillfällig på närmsta polisstation,stämmer detta eller skulle de bara vara dryga? jag hörde polisen prata med någon på radion och de gav polismannen grönt ljus att tvinga patric lämna hojen tills en godkänd skylt var på plats.
efter 35minuters bedjande lät den honom köra
AleX skrev:2347663Mycke snack o lite bilder..
Ikväll blir det lite snack o mcyke bilder däremot
C.Persson skrev:2347072polisen vägra först låta honom köra hem efter att de gett honom böter för felaktiga blinkers och skylt, enligt polisen var skylten så liten och dåligt placerad att han enligt lagens mening körde utan skylt och att han var tvungen att ställa hojen på plats och på något vis hämta orginal hemma eller hämta en tillfällig på närmsta polisstation,stämmer detta eller skulle de bara vara dryga?
Mr K skrev:2349984Bilder ......
tråkigt. jag kanske är i bayern nästa onsdag. kan du rodda den oxå darlig?Zilversurfer skrev:2350397Vi var 15 st p.g.a regn prognos...Så, några bilder tror jag inte det blev.
Jag är oxå hemma så om vi kör H-berga så kan jag ta mellan #1...Mr K skrev:2350481tråkigt. jag kanske är i bayern nästa onsdag. kan du rodda den oxå darlig?
Mr K skrev:2350481tråkigt. jag kanske är i bayern nästa onsdag. kan du rodda den oxå darlig?
Zilversurfer skrev:2351000Of course sexy...Om BRH har fixxat mitt midpipe! Men dom sa att den skulle bli färdig till Onsdag em.
xyx skrev:2351133Du får kräva att de skruvar av det som sitter på G:ssons hoj annars.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|