Onsdagsgazz - Originalet - 14/7

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
gamle skrev:
det blev ett dyrt gazz för mig i dag det kostade 2 fäljar o 2 däck h...la V.V. som tillåter krondike mitt på vägen i häckebärga :huvet :huvet

Hm vad gjorde du med fälgarna?,vad är krondike?.
Japp vi sakna dig o undra vart du blev av sen vi träffa dig i Lomma på Addemoto/mc kläder.
Ps du får köpa en dussin hoj...enda Retta :hihi

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
rookie skrev:
Förlåt en nybörjare men vad är ett "krondike" :va (oxå varit i h-berga idag... :) )

K R O N D I K E = :huvet ett stort hjävla hål mitt på vägen 30cm brett 1 meter långt och 15 cm djupt naturligt vis i en kurva på baksdan av ett krön :huvet :huvet

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
gamle skrev:
K R O N D I K E = :huvet ett stort hjävla hål mitt på vägen 30cm brett 1 meter långt och 15 cm djupt naturligt vis i en kurva på baksdan av ett krön :huvet :huvet
Oki nu hänger jag med,fick fälgarna mye strycka va det då? nu går de som 2 ovala ägg?.
Vägverket borde ju sätta upp nån skylt tycker man om de håller på med nåt arbete,prova skriv eller ring till dem o hör om du kan få nån ersättning om nu fälgarna blivit kass.Annars är det ju läge o investera i magnesium eller carbon fälgar
:) ,dyra som guld.

Rogerr

Radical Touring
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo då
gamle skrev:
det blev ett dyrt gazz för mig i dag det kostade 2 fäljar o 2 däck h...la V.V. som tillåter krondike mitt på vägen i häckebärga :huvet :huvet

Nej sat¤# det var därför du inte syntes senare. Nån grabb med en blade hade krökt till sina fälgar duktigt "trist". Samma grop?
Tror du inte det går att fixa fälgarna?
Trist är det hur som helst.

Ligger det inne på stumpen när man "genar" mot Dörred?
Eller är skildnaden bara RT kontra RR tempo? :va För jag har inte (aldrig:skrämd ) hitintills? hittat den gropen.

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
bandvagn

gamle skrev:
Men ditt fordon borde ju ta sig över detta hinder med bravur. Det var ju inte länge sedan du flög ut med den i en åker vid vellinge och hjälpte bonden med plöjningen!! Skämt åsido, du kan alltid ringa,men du får nog bezahlen bitte..... tråkigt,men som tur var gick du ju inte kull och skadade dig...
SÅ det e bara till att lägga en kraftig fylla :fyllisar och komma in i matchen,

VV

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
gamle skrev:
Va ska ni ut i skitvädret att göra :gnissla

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Jag har 2 st R1 02 fälgar att kränga fram/bak som är vit lackerade,kan väl passa snyggt på en Triumf :hihi ,nu kivas jag tillbaks lite va?.
Hoppas det löser sej för de "snackar" om att sommarn snart ska komma :hihi

gamle

Gick med
3 Jul 2003
Hoj
R1 racer skrev:
Jag har 2 st R1 02 fälgar att kränga fram/bak som är vit lackerade,kan väl passa snyggt på en Triumf :hihi ,nu kivas jag tillbaks lite va?.
Hoppas det löser sej för de "snackar" om att sommarn snart ska komma :hihi
de lungt ja tål det: :tuttar Verkar som v.v. tar på sig ansvaret o det blir dyrt ca 25000 för rep Någon som e duktig på att skriva långa inlagor så hör av er

ja letar alla redan ny hoj :lol

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
gamle skrev:
de lungt ja tål det: :tuttar Verkar som v.v. tar på sig ansvaret o det blir dyrt ca 25000 för rep Någon som e duktig på att skriva långa inlagor så hör av er

ja letar alla redan ny hoj :lol

Har du pratat med vägverket?,det är ju skönt om det löser sej o dom tar på sej ansvaret.Har dom inte märkt ut vägarbete så bör dom oxå stå till svars tycker man.
Blev det bara fälgarna som fick sej en knäck?,då behöver du inte ny hoj,synd på en sån fin hoj du har o rena klippet när man hörde vad du fynda den för osv model o färg.
Lycka till! o hoppas du är på vägarna med oss snart igen.

gamle

Gick med
3 Jul 2003
Hoj
enl. Mrk var där en kille med en cbr 600 som också fick bulor i sina fäljar.

Någon som vet vem det var i så fall be honom ta kontakt med mej, jag har nu bilder på hålet.

För att i så fall göra en gemensam sak mot V.V.

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
gamle skrev:
enl. Mrk var där en kille med en cbr 600 som också fick bulor i sina fäljar.

Någon som vet vem det var i så fall be honom ta kontakt med mej, jag har nu bilder på hålet.

För att i så fall göra en gemensam sak mot V.V.
jag har oxå helt allvarligt hittat ett märke på min bakfälg .......
Jag e med och skriver till VV.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Kanske man skulle varit på där,kan man byta till magnesium eller carbon fälgar må tro? :hihi undrar vad vägverket skulle gilla om en sån nota på såna.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år