Onsdagsgazz - Originalet - 9/7-03

LasseB

_________
Gick med
6 Mar 2003
Ort
S.Sandby, Skåne
Hoj
TRX 850
Tre söta glada damer och en liten Mini K var där som publik (måste ju ta med nån bild som inte är sudd :rolleyes: )
 

Bifogat

  • 4.jpg
    4.jpg
    117.7 KB · Visningar: 176

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Beddinge
Hoj
mountainbike is the closest for now...
:fakta "Vi brukar ALLTID vänta in alla, så fort vi ska svänga" JOOOO men visst...

Jag vet inte, Milome, hur vi ska ta det här... Är vi ovälkomna eller vad tror du? Vill de inte ha med oss.... :gråta

Ska vi ge dem fler chanser :confused:

:whip du Swappe nu, eller blir det bara straff nog med att sova i sorteringsavfallet ;)
 

Cybercat

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ingarö
Hoj
R6
Tweetie skrev:
:fakta "Vi brukar ALLTID vänta in alla, så fort vi ska svänga" JOOOO men visst...

Jag vet inte, Milome, hur vi ska ta det här... Är vi ovälkomna eller vad tror du? Vill de inte ha med oss.... :gråta

Ska vi ge dem fler chanser :confused:

:whip du Swappe nu, eller blir det bara straff nog med att sova i sorteringsavfallet ;)

I sorteringsavfallet var det!!! *inte bland kartongerna* :p
Trist att det var han som hade nycklarna hem bara....

Mjaeeeeee - jag vet inte hur vi ska ta det det där med tjejbaciller å så vet du - lite känsliga.... . Kanske ville de bara väl, men nästa gång de vill lära oss att mc-orientera tycker jag att vi ska få en karta innan!
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Tweetie skrev:
:fakta "Vi brukar ALLTID vänta in alla, så fort vi ska svänga" JOOOO men visst...

Men hallå, vi kan inte stanna i rondellen heller. Jag trodde ni lärde er att gasa på Knudan... :p
 

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Påarp City
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Kanon runda Mr.K även det blev lite förvirring ett tag.
Tur att Lasse fanns med oss.

Sket kul som vanligt :bow
 

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Beddinge
Hoj
mountainbike is the closest for now...
CorbenDallas skrev:
Men hallå, vi kan inte stanna i rondellen heller. Jag trodde ni lärde er att gasa på Knudan... :p

Check your facts, boy... det var faktiskt inte i rondellen NI tappade bort oss, men det borde ju du sett, du som normalt ær sist (har jag fått høra), men det var innan Bara.... :(

Det ær en sak att gasa på bana, nær man kænner till banan och vet hur svængarna ser ut, men jag kør inte øver min førmåga bland bilar och rådjur på vægar jag inte kænner till... Men så ær jag ju tjej :p och ingen kille som behøver hævda sig... :crash
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Tweetie skrev:
Check your facts, boy... det var faktiskt inte i rondellen NI tappade bort oss, men det borde ju du sett, du som normalt ær sist (har jag fått høra), men det var innan Bara.... :(

Det ær en sak att gasa på bana, nær man kænner till banan och vet hur svængarna ser ut, men jag kør inte øver min førmåga bland bilar och rådjur på vægar jag inte kænner till... Men så ær jag ju tjej :p och ingen kille som behøver hævda sig... :crash

Jag säger bara vad jag såg, efter rondellen var ni borta... och du, kolla din hastighetsmätare, vi höll lagstadgad hastighet hela vägen till Bara, fortare än så gick det inte. :D

Sen var det inte vi som tappade bort er, det var ni som tappade bort oss... :D

Och du, du ska inte lyssna på så mkt skvaller, speciellt inte på folk som inte vet vad dom pratar om...

Det där med att hävda sig tänker jag inte ens kommentera...
 

Jimmyretta

medlem
Gick med
13 Apr 2003
Ort
London
Hoj
Skit i det du!
:rock Alltid lika roligt med nya vägar, bra tempo :rock
Vi spred visst folk över hela skåne...... :skrämd ett gäng ringde mig från trelleborg och undrade var vi tagit vägen, men dem hittade oss på lekplatsen igen :notme
 

chrismalm

Ny medlem
Gick med
5 May 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
giiiiixxxxxxeeerr K2
Riktigt kul runda! :tummenupp

Försökte till och med lägga lite av sträckan på minnet, men det enda jag minns idag var att det var många vänstersvängar... ja, och många högersvängar me... :rolleyes:

PS. Jag lider av kroniskt dåligt lokalsinne...
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Jag tyckte rundan var skittrist. Bara en massa svängar hela tiden och MrK, han är dum för han kör så fort.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 

Cybercat

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ingarö
Hoj
R6
CorbenDallas skrev:
Sen var det inte vi som tappade bort er, det var ni som tappade bort oss... :D
Jag hävdar med bestämdhet att jag kände mig borttappad *nickar*

CorbenDallas skrev:
Det där med att hävda sig tänker jag inte ens kommentera...

...gjorde du inte det precis... *hihi* ;) *bråkar*
 
Last edited:

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Roligt med nya vägar men

Det var roligt med lite nya vägar(mer sånt) för omväxlingsskull men samtidigt var det lite tråkit me de där gasa o stanna för jämnan,blev lite väl mye på denna rundan,så man kunde ju haft med sej picknick korg bak på hojen.
Annars en bra onsdag med gött väder osv.Blev en runda till strippen oxå sen på kvällen men mye folk där oxå o få körningar
o så bilar givetviss,sen kom ju farbor blå oxå o ville kolla på race he he.Så R rakan är bra mye roligare.
Mvh R1 racer
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Re: Roligt med nya vägar men

R1 racer skrev:
Det var roligt med lite nya vägar(mer sånt) för omväxlingsskull men samtidigt var det lite tråkit me de där gasa o stanna för jämnan,blev lite väl mye på denna rundan,så man kunde ju haft med sej picknick korg bak på hojen.
Annars en bra onsdag med gött väder osv.Blev en runda till strippen oxå sen på kvällen men mye folk där oxå o få körningar
o så bilar givetviss,sen kom ju farbor blå oxå o ville kolla på race he he.Så R rakan är bra mye roligare.
Mvh R1 racer

Det blir många stopp när vi är så många, det går inte att komma undan...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top