Onsdagsgazzet™ - 10/8

Larre

Medlem
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Kawasaki Z1000SX-11
Körde i gruppen där två blev av med lappen. låg precis efter så undra vem farbro blå
mätte på, :confused: :confused:
Lycka till Delti & Rogerr

Last edited:

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Tackar för ett väl genomfört gazz i mellangruppen. BRA fart i svängelisvängarna och imponernade hastighetsanpassning vid faror och bebyggelse, heder åt rajslaiter.

Regnet gjorde dock att jag med våt päls o med svansen mellan benen styrde kosan rakt hemåt direkt efter framkomst till Sjöbo.

Nu börjar jag i alla fall få lite hum om hur zx12:an ska hanteras.
Frågan är nu: Ska en sprillans ny inhandlas eller ska 00:an få tuffa på säsongen ut?

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Minsta gemensamma nämnare

Bilder är kul. Här kommer fler!

Bildgåta:

Hitta minsta gemensamma nämnare i dessa tre bilder.
Förstapriset är som vanligt en simtur till Ven.

Bifogat

• 50 Samling vid pumpen1.JPG
    50 Samling vid pumpen1.JPG
    133.5 KB · Visningar: 138
  • 50 Fuck U m Nappe o Duden.JPG
    50 Fuck U m Nappe o Duden.JPG
    106.4 KB · Visningar: 126
  • 50 Nappe ploj.JPG
    50 Nappe ploj.JPG
    84.2 KB · Visningar: 145

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Mer....

1. Telefonsamtal från Revingehållet... se så ledsna alla är...
2. "Vill ha blicken" går inte att undgå

Bifogat

• 50 Förlorat KK.JPG
    50 Förlorat KK.JPG
    122.8 KB · Visningar: 123
  • 50 Vill ha tia.JPG
    50 Vill ha tia.JPG
    135.2 KB · Visningar: 144

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
jäfla tur man inte va med på gazzet idag :gnissla
alla vet ju hur mkt som "saknas" på min hoj.... :)
o det e likamed Massa böter i suppose...
sen lite mer som inte behövs nämnas på forumet... :näsblod

Hoppas ni hade kul ändå!!

GTS Micke

En som skänkt pengar till ny server.
Gick med
14 May 2004
Hoj
Yamaha GTS 1000A-96
Hej.
Tråkigt att 2 blev av med kortet, har ni inte godkänt det på plats så bestrid detta, verkar ju inte helt klart på vem de siktat lasern :confused:

Stod i skånskan också att farbror blå skulle hård bevaka Sjöbo o Revinge rakan denna onsdag (detta är väl vad de klarar av för att ta de riktiga brottslingarna klarar de inte) och att de vill få slut på denna aktivitet.
Frågan är om de någonsin tror att de kommer att ta slut.
Bättre att busa på dessa 2 ställen än i stan för buset kommer aldrig att försvinna frågan är var tar vi nu vägen :confused:
Ny plats kan det kanske bli istället men slutar köra på ONSDAGAR gör vi inte.

Låt våra ondagar vara. :banana

Micke som ej körde denna kväll, kopplings byte på gång.

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Fy fasiken va surt :( :4skrika
Hoppas allt löser sig i rätten och polisen får en knäpp på näsan

Tur polisen har så stora resurser att dom tar sånna banditer som er. Bättre ni försvinner än med fulla chaffisar med 60 tons lastbilar och andra "förare" med för mycket promille i blodet ::rolleyes:

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Dede skrev:
Fy fasiken va surt :( :4skrika
Hoppas allt löser sig i rätten och polisen får en knäpp på näsan

Tur polisen har så stora resurser att dom tar sånna banditer som er. Bättre ni försvinner än med fulla chaffisar med 60 tons lastbilar och andra "förare" med för mycket promille i blodet ::rolleyes:
Eftersom det antagligen händer förmycket olyckor på ställen som flygrakan (EN allvarlig på 7år vad jag och polisen kom fram till) så är det verkligen HÖG prioritet att de får bort buset därifrån ........ Det måste vara viktigare än allt annat på onsdagar .........

IRONI

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
*

:kär (kunde inte låtabli),du måste sett snygg ut med " läppstift" i hela huvet :rofl
flipm0de skrev:
ja man kan nog lugnt konstatera att vi har haft roligare gazz förr :3freak

Första gången jag åkte med crosshjälm i regn.. aj som fan säger jag bara.. regnet som träffade kinderna i 100 km\h + .. när jag titta i speglen så såg det ut som om jag hade rött läppstift på mig.. fast inte på läpparna utan runt :död :näsblod

Robster

Skulle blivit smed
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
TL1000S
Mr K skrev:
Eftersom det antagligen händer förmycket olyckor på ställen som flygrakan (EN allvarlig på 7år vad jag och polisen kom fram till) så är det verkligen HÖG prioritet att de får bort buset därifrån ........ Det måste vara viktigare än allt annat på onsdagar .........
IRONI

Då e man inte ensam längre att drabbas av polisen fantastiska
satsningar..... tappade mitt kort för 3 veckor sedan på väg
hem ifrån ett Onsdagsgazz!

Mätning på ringvägen en onsdagskväll... fantastisk priortering! :huvet

Behöver jag säga att dom inte tog körkortet där...utan senare! :hihi

Hälften vågat hälften vunnet... men sex månader fick jag som pris!

Så mycket tid för meckande i verkstaden!

Lycka till alla drabbade!

Robban

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Ni som fick lappen i beslag!

Ni som fick lappen i beslag,ja klart att ni kommer bestrida o önskar Er lycka till.

Tänkte på en sak som jag läst i tidigare trådar.
Vet ej om det funkar så men kan man inte begära kalibreringsintyg/papper för lasern på mätstället de tog Er på.Annars är det inte giltigt.
Vet ej om detta stämmer men hoppas,kanske nån mer här som vet och kan förklara :va

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Haha, värsta razzian ju :D Vad sa polisen åt er i bussen? Att man ska hålla hastigheten och inte hålla på att posörstyla sina hojar :D

Maverick: Vad menar du med att förolämpa min ögonsten på det där viset! Nu måste jag lägga på 20 lager vax och göra 15 lackbehandlingar på den innan jag visar mig igen på lördag!!!!!!! :fatta! OCH DESSUTOM KOMMER JAG ATT KLÄ IN HELA HOJEN I GLADPACK!!!!!!!

Maverick_ou812 skrev:
Bilder är kul. Här kommer fler!

Bildgåta:

Hitta minsta gemensamma nämnare i dessa tre bilder.
Förstapriset är som vanligt en simtur till Ven.

Nämnare? Jag tycker att det ser ut som en liten tomte :D Nappe har lovat att gottgöra mig för att min hoj blev blöt :krama

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
TheDude skrev:
Haha, värsta razzian ju :D Vad sa polisen åt er i bussen? Att man ska hålla hastigheten och inte hålla på att posörstyla sina hojar :D

Maverick: Vad menar du med att förolämpa min ögonsten på det där viset! Nu måste jag lägga på 20 lager vax och göra 15 lackbehandlingar på den innan jag visar mig igen på lördag!!!!!!! :fatta! OCH DESSUTOM KOMMER JAG ATT KLÄ IN HELA HOJEN I GLADPACK!!!!!!!

Nämnare? Jag tycker att det ser ut som en liten tomte :D Nappe har lovat att gottgöra mig för att min hoj blev blöt :krama
1. Dom sa att det var barnsligt att hålla på o wheela på rakan, Mr K höll med.... :rolleyes:
2. Putsa på grabben, sådär kan vi inte ha det i posörligan.
3. :tomten är minsta gemensamma nämnaren, starta simma!

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Maverick_ou812 skrev:
1. Dom sa att det var barnsligt att hålla på o wheela på rakan, Mr K höll med.... :rolleyes: !
Självklart. Det är ju livsfarligt ... skulle min OFRIVILLIGT gå upp på bakhjulet någon gång så blundar jag direkt ........Brrrrrrrrrr

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Surt som satan att torska, jag blev av med lappen på ett onsdagsgazz för tre år sedan, 45 för fort på 90 väg gav 4 månader utan KK samt 2000:- i böter, men å andra sidan hade jag klarat mig i 21 år utan att åka fast och det blev till att bita i det sura äpplet.

Stå på er Delti & Rogerr :pannkyss

Matthe

En bra påg
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda Lead 110 -09, sponsor R1:a i fighter utförande samt delägare i Team Golden Boy Racings vinnarmoppe!
Ja, då har man precis vaknat upp med TRÄNINGSVÄRK i underarmar, axlar och övre bröstmuskulaturen!! Dessutom efter att ha ÅKT bakpå!! Hahahaha, har jag aldrig varit med om....... Nog dags att börja träna bättre...... :lol

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
GSXR1100R skrev:
Surt som satan att torska, jag blev av med lappen på ett onsdagsgazz för tre år sedan, 45 för fort på 90 väg gav 4 månader utan KK samt 2000:- i böter, men å andra sidan hade jag klarat mig i 21 år utan att åka fast och det blev till att bita i det sura äpplet.

Stå på er Delti & Rogerr :pannkyss
Men är det inte så att du blivit av med lappen på 50% av de onsdagsgazz du varit med på ........hehe

Krölleböll

Krölleböll
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
Suzuki GSX 600 F
Jag satt där hemma i fotöljen med kudde o täcke o tänkte på Er allihopa när det började ösregna o tyckte jättesynd om Er, men inte visste jag att det var SÅ synd om Er... Sicken Schmutz...
Lycka till med Era överklaganden och ombesiktningar...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år