Skönt att det är någon som försår min filosofi TACK!!!Matthe skrev:Skönt att du lever som du lär Mr K. Tack för ett väl genomfört gazz, trots pisseväder!
//Matthe
Eftersom det antagligen händer förmycket olyckor på ställen som flygrakan (EN allvarlig på 7år vad jag och polisen kom fram till) så är det verkligen HÖG prioritet att de får bort buset därifrån ........ Det måste vara viktigare än allt annat på onsdagar .........Dede skrev:Fy fasiken va surt
Hoppas allt löser sig i rätten och polisen får en knäpp på näsan
Tur polisen har så stora resurser att dom tar sånna banditer som er. Bättre ni försvinner än med fulla chaffisar med 60 tons lastbilar och andra "förare" med för mycket promille i blodet :
flipm0de skrev:ja man kan nog lugnt konstatera att vi har haft roligare gazz förr
Första gången jag åkte med crosshjälm i regn.. aj som fan säger jag bara.. regnet som träffade kinderna i 100 km\h + .. när jag titta i speglen så såg det ut som om jag hade rött läppstift på mig.. fast inte på läpparna utan runt
Mr K skrev:Eftersom det antagligen händer förmycket olyckor på ställen som flygrakan (EN allvarlig på 7år vad jag och polisen kom fram till) så är det verkligen HÖG prioritet att de får bort buset därifrån ........ Det måste vara viktigare än allt annat på onsdagar .........
IRONI
Maverick_ou812 skrev:Bilder är kul. Här kommer fler!
Bildgåta:
Hitta minsta gemensamma nämnare i dessa tre bilder.
Förstapriset är som vanligt en simtur till Ven.
1. Dom sa att det var barnsligt att hålla på o wheela på rakan, Mr K höll med....TheDude skrev:Haha, värsta razzian ju Vad sa polisen åt er i bussen? Att man ska hålla hastigheten och inte hålla på att posörstyla sina hojar
Maverick: Vad menar du med att förolämpa min ögonsten på det där viset! Nu måste jag lägga på 20 lager vax och göra 15 lackbehandlingar på den innan jag visar mig igen på lördag!!!!!!! OCH DESSUTOM KOMMER JAG ATT KLÄ IN HELA HOJEN I GLADPACK!!!!!!!
Nämnare? Jag tycker att det ser ut som en liten tomte Nappe har lovat att gottgöra mig för att min hoj blev blöt
Självklart. Det är ju livsfarligt ... skulle min OFRIVILLIGT gå upp på bakhjulet någon gång så blundar jag direkt ........BrrrrrrrrrrMaverick_ou812 skrev:1. Dom sa att det var barnsligt att hålla på o wheela på rakan, Mr K höll med.... !
Men är det inte så att du blivit av med lappen på 50% av de onsdagsgazz du varit med på ........heheGSXR1100R skrev:Surt som satan att torska, jag blev av med lappen på ett onsdagsgazz för tre år sedan, 45 för fort på 90 väg gav 4 månader utan KK samt 2000:- i böter, men å andra sidan hade jag klarat mig i 21 år utan att åka fast och det blev till att bita i det sura äpplet.
Stå på er Delti & Rogerr
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |