GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ingen som är sugen på att dra lite tidigare, vi kör isf förbi Statoil 16.49 för en lite längre runda på landet i lagomt racetempo.
Somliga jobbar heltid...GSXR1100R skrev:2456425Ingen som är sugen på att dra lite tidigare, vi kör isf förbi Statoil 16.49 för en lite längre runda på landet i lagomt racetempo.
CorbenDallas skrev:2456451Somliga jobbar heltid...
Swappe skrev:2455758Kommer, kan kanske vara sisteman till Mavve.
Får tacka för en trevlig runda som vanligt Ditt tålamod med långsamma e beundransvärtMaverick_ou812 skrev:2457467Rapport från wheelikungen (ni såg bomb ouiiilin va va va...) som höll i posörgruppen med röris som sistegubbe.
Vi tappade fem på väg till rakan, allt var dock planerade avhopp och inga incidenter. På rakan var det massor av folk och trevligt. Precis som vanligt.
Sen rökte jag två slöfisar på Kawwor på vägen hem...
Åhhhh... det var så lite så. Jag har övat med JKay och PGH så jag har vant mig.röris skrev:2457729Får tacka för en trevlig runda som vanligt Ditt tålamod med långsamma e beundransvärt
Om det är ok så kan jag ta långsamma gänget nästa gång skall bara hitta en siste man Solid kanske
Maverick_ou812 skrev:2457793Åhhhh... det var så lite så. Jag har övat med JKay och PGH så jag har vant mig.
Eddi skrev:2458614mellan-snabb hade riktigt fint tempo!! Tackar för en bra runda
Då måste ni ha blandat grupperna på statoil. Alla grupperna hade runt 20 hojjar. Det är ett återkommande problem att det blandas innan avfärd så som raijslaiter kan man ta sin grupp lite åt sidan och prata lite till efter mitt tal så eliminerar man lite av det problemet.T509 skrev:2458652Tack för en trevlig runda, allt gick bra förutom en liten och graciös marksyning!!!
Gruppen blev dock lite för stor, vet ej vad som hände men jag hade väl 30 - 40 hojar i gruppen?!?!?!?!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |