Onsdagsgazzet™ 14/4

lillklippen

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
Hoj
cbr600rr 05
Tack så mycket aidem för en mycket fin o trevlig runda i lagom tempo. Vägarna kan man inte göra något åt. men kanon att varna när man ser något på vägen.
Hänger gärna med igen bakom dig.

MrJAM

Amatörfotograf
Gick med
27 Aug 2009
Hoj
Yamaha MT-09
Vet inte vem som är vem riktigt (minne á la guldfisk) men nån kom fram till mig igår och snackade foton. Tänkte nämna samma sak här;

Om nån ser nån halvskaplig bild som jag tagit och vill ha den i 'lite' större format så skicka ett pm här eller på facebook, så kommer den som ett brev på... email.

Fotografer som har synpunkter får gärna tycka till också för jag behöver mer tips och övning. ;)

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Re: Onsdagsgazzet™ 14/4

Skön runda i Fajfors grupp:tumenupp. Men fan va mkt djur det är på vägarna. Var nära att plocka ett gäng galna vildsvin i Häckeberga. Sen hoppas jag att du med Viffern klarade dig hyffsat. Hojjen klarade sig ganska bra iaf.

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
.... ok .... inte alla :tuttar. Vill inte peka ut någon men en trodde nog att det skulle gå lite långsammare ;)

Tja man lär sig av sina misstag...brukar man juh säga. :tummenupp

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
.... ok .... inte alla :tuttar. Vill inte peka ut någon men en trodde nog att det skulle gå lite långsammare ;)

Vill inte peka ut någon men jag trodde att vissa skulle köra lite snabbare än dom gjorde (baserat på gruppnamnet) :arsele

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tack Swish för en skitbra runda! Fint tempo! Ser fram emot fler rundor med dig som raijslaiter!:D

Ja, vår alldeles egenkomponerade runda var fan skitbra!

Och ditt trummande kan lätt ta oss till oanade höjder! Hela fordonet skuttade ju fram över vägbanan, vi hade nog kunnat hoppa över räcket om vi velat! Det får vi öva vidare på!

-=[P-son]=-

Turn In - Apex - Flat Out - Highside
Gick med
7 Jun 2009
Hoj
Yamaha R6 -00 x 2, Husa 650 Motard, Husa 450 Enduro
Skön runda i Fajfors grupp:tumenupp. Men fan va mkt djur det är på vägarna. Var nära att plocka ett gäng galna vildsvin i Häckeberga. Sen hoppas jag att du med Viffern klarade dig hyffsat. Hojjen klarade sig ganska bra iaf.

Förutsätter att det menar Patrik med Silvrig VFR som gick av på vägen hem, lite innan klågerup....

Han fick en benfraktur (höger), opererad idag i lund, vet inte om han stannar över natten igen. :kryckor
Jag å Stoffe (Royalisimo) tänkte hälsa på honom imorn när knarket har släppt. :ätapiller
Har inte träffat honom, eller pratat med honom själv än dock..

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Sajclown, tack för en najs runda idag :Bugar
Synd att du bara kan en väh till sjöbo :arsele:D
Men den var en väldigt fin väg må jag säga, bortsett från pungkross hålan innan esarp :crash

hahha jag kan många vägar, men den är min favorit... lovar att ta en längre runda när d blir lite varmare :tummenupp

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Ja, vår alldeles egenkomponerade runda var fan skitbra!

Och ditt trummande kan lätt ta oss till oanade höjder! Hela fordonet skuttade ju fram över vägbanan, vi hade nog kunnat hoppa över räcket om vi velat! Det får vi öva vidare på!

Hahaha ja vi är ett oslagbart team, och snabba som fan är vi oxå... numera är Swishans grupp känd som raketgruppen!!:yoparty

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Monster S4R
"fanfar"
Svaret är följande!!!

Jag slog sönder packboxarna i gaffeln efter alla hålorna jag tog under förra gazzet. Spiken i kistan var väl den jävla jätte kratern som jag döna ner i i 140Km/h:gnissla

När pappa skulle flytta hojen i garaget idag så var där bara en stor oljepöl under, och vänster dämpare viker sig över framhjulet när man tar i bromsen :död
Så på onsdag har jag fått ÄNNU MER att göra, som om jag inte har så d räcker....

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras