Onsdagsgazzet™ 2/9

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Hmm...det kanske är Mr K(ross) som är med på nån av de första bilderna från idag då?:tungan
http://www.mixpix.se/Motor/090902_Cross_o_Sjoborakan/index.html

Denna va fet...
IMG_1644-035.jpg


tacka sajklan för ett trevligt gazz, tyvärr sista för mig denna säsongen då hojen är skrot :( fick åka bil då jag blev sugen på att köra lite offroad jag me som Mr. K. Ni får ha det så gött nu när jag inte kan köra och ta det lugnt på vägarna

Vafan har du nu hittat på? Hur gick det med dig? Ska man köra offroad så ska man ju inte vurpa :yoparty
 

MoZkit0

Sugen
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Hässleholm
Hoj
Yamaha FZ1-N (Inlöst)
Denna va fet...
IMG_1644-035.jpg




Vafan har du nu hittat på? Hur gick det med dig? Ska man köra offroad så ska man ju inte vurpa :yoparty


jag kom bara nån km sen gick det utför. jag har klarat mig utan några som helst skador, blåmärken eller det minsta lilla ont. hojen va inte lika stark som jag men det går att fixa så jag är glad ändå. Stort Tack till er som hjälpte mig, Swish, mia o mackan.
 

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Häljarp
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön

Gruztager

snabbare än min egen skugga
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Blentarp city
Hoj
Yamaha R1
Ja, det vore ju en skam och påstå att du gjorde det idag... Bromskloss... :brinnerup:krama

haha va fan vill du? :FU det var väl ingen stor lucka till dem andra förutom när vi fick 3 bilar mellan.. förresten jag såg att vid två tillfällen hängde du inte med mig? Va det nåt djur jag missade eller sidvinden den här ggn? :krama

Du är bara sur för jag inte ska med till Distortion på lördag - det går inte för sig när det är först v75 på JÄGERSRO sen FOTBOLL :yoparty
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
haha va fan vill du? :FU det var väl ingen stor lucka till dem andra förutom när vi fick 3 bilar mellan.. förresten jag såg att vid två tillfällen hängde du inte med mig? Va det nåt djur jag missade eller sidvinden den här ggn? :krama

Du är bara sur för jag inte ska med till Distortion på lördag - det går inte för sig när det är först v75 på JÄGERSRO sen FOTBOLL :yoparty

Haha..! ;)

Aja, Distortion har öppet till 05.00, så du hinner nog dit också, även om du ska glo på töntiga sporter!
 

CHRiS82

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2009
Ort
Bunkeflostrand
Hoj
Triumph Daytona 675
Ville också tacka för trevligt bemötande (första gången för mig) och för en mycket trevlig runda ! vi ses !
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
tacka sajklan för ett trevligt gazz, tyvärr sista för mig denna säsongen då hojen är skrot :( fick åka bil då jag blev sugen på att köra lite offroad jag me som Mr. K. Ni får ha det så gött nu när jag inte kan köra och ta det lugnt på vägarna

What? påvägen hem eller? hoppas det är okej med dig? då skulle du ju provat wheela igår om du ändå skulle skrota hojen hahah
 

MoZkit0

Sugen
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Hässleholm
Hoj
Yamaha FZ1-N (Inlöst)
What? påvägen hem eller? hoppas det är okej med dig? då skulle du ju provat wheela igår om du ändå skulle skrota hojen hahah


jepp, på vägen hem. jag klarade mig utan några problem så det va ingen allvarlig avkörning men hojjen pallade det inte ändå. så det va sista rundan för mig i år, ses till nästa säsong.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top