FeeBee skrev:Håller med, det var väääldigt tomt.. Trodde alla häftiga RR-posörer skulle va där ju...
Posörerna stod på statoil..
FeeBee skrev:Håller med, det var väääldigt tomt.. Trodde alla häftiga RR-posörer skulle va där ju...
Tack för att ni hjälpte till att bärga min älskling...blev väl nästan bara skrot kvar av den. Angående hur det gick med mig så åkte jag med farbror blå till akuten i malmö där jag blev försedd med nackkrage och hela kittet. fick stanna där hela natten och gå på CAT-SCAN osv. blev utskriven för ett par timmar sen och mår inte hallon men jag lever.Kurvmakaren skrev:Det är en cbr 600. Jag och Jan-E var på plats lite efter det hade hänt och sprang omkring i rondellen och letade efter föraren. Då vi inte hittade honom/ henne och insåg att motorn var kall tänkte vi flagga upp att ingen förare fanns där ( så att fler slapp stanna och bli oroliga ). Precis då kommer bärgningsbilen och vi hjälpte till att lyfta upp den. Föraren har fått transport därifrån. Vet dock inget om dennes tillstånd.
/ Kurvis
Dragon skrev:Tack för att ni hjälpte till att bärga min älskling...blev väl nästan bara skrot kvar av den. Angående hur det gick med mig så åkte jag med farbror blå till akuten i malmö där jag blev försedd med nackkrage och hela kittet. fick stanna där hela natten och gå på CAT-SCAN osv. blev utskriven för ett par timmar sen och mår inte hallon men jag lever.
Dragon skrev:Tack för att ni hjälpte till att bärga min älskling...blev väl nästan bara skrot kvar av den. Angående hur det gick med mig så åkte jag med farbror blå till akuten i malmö där jag blev försedd med nackkrage och hela kittet. fick stanna där hela natten och gå på CAT-SCAN osv. blev utskriven för ett par timmar sen och mår inte hallon men jag lever.
Extremt dålig avståndsbedöming pga stark sol. Rundellen liksom bara hoppade på mig. Low sider åt höger och studsade mot den första refugen in i rundningsplatsen sen emot rundellen upp i gräset. Fick ett relativt stort hack i hjälmen och skinnstället,handskarna och stövlarna är sönderskrapat på x antal ställen. Mår sådär men kan inte använda min högra arm än.trollkarlen skrev:Skönt att allt e väl me dig i alla fall.
Törs man fråga vad som hände ?
Dragon skrev:Extremt dålig avståndsbedöming pga stark sol. Rundellen liksom bara hoppade på mig. Low sider åt höger och studsade mot den första refugen in i rundningsplatsen sen emot rundellen upp i gräset. Fick ett relativt stort hack i hjälmen och skinnstället,handskarna och stövlarna är sönderskrapat på x antal ställen. Mår sådär men kan inte använda min högra arm än.
Inget brutet dock. Kännde mig lite som en sevärdhet när ca10 cyklar körde igenom rundellen och tok glodde men körde vidare.
Får jag nästan ta och hålla med om.rookie skrev:Usch fy fan! KRYA PÅ DIG!
(kass stil som f-n att köra förbi o bara glo...)
Damen är lyclig över att jag lever. Och ja jag hade helförsäkring..vet inte om det täcker ställ och prylar för om inte det gör det så va det nog min innsats för denna sesongen.(tyvärr)Easy_Mike skrev:jag hoppas du inte är avskräckt för hojåkning nu bara..
och hoppas du hade helförsäkring..
ben there done that
krya på dig mannen..
ps..vad ska damen säga nu när du sabbat det fina stället
Dragon skrev:Damen är lyclig över att jag lever. Och ja jag hade helförsäkring..vet inte om det täcker ställ och prylar för om inte det gör det så va det nog min innsats för denna sesongen.(tyvärr)
Menmen Ill be back!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |