Onsdagsgazzet™ - 24/5

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Ort
Höganäs /Lund
Hoj
Ducati 749s
majoon skrev:
2187858 tack för ett grymt gazz!!!

kul o få följa racet från bönpallen, tack broder Tuck :Bugar

Lugnt käre broder... när kommer du o städar toaletten som utlovat? :gnissla


Tack för ett riktigt härligt gazz, och tack vädergudarna för att regnet höll sig borta 95 % av kvällen...
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Tack för ett skit trevligt GAZZ! :banana :Bugar

Mellan gruppen / långsam var perfekt för att köra min nya hoj och oj vad härlig den är! :hoppa

Tack till (glömt namn) men har sin fina Röda Firestorm som ledde oss fram till rakan för ett outstanding val av vägen dit :tummenupp

Lite regn på hem vägen men det var ingen fara.

VV såg ut som en seriemördare som tog sitt winerbröd på ett glufs :D

Ses snart igen!
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Hade ett gött gazz. Regnet slapp man nästan helt, lite på vägen till Staffanstorp inna gazz och sista kilometrarna in i Lund på tillbakavägen.

Tackar Snafets som ledde mellangruppen i lagom tempo och på roliga vägar ! :tummenupp
 
Last edited:

Robz

Guest
CeltaniC skrev:
2187993 .....VV såg ut som en seriemördare som tog sitt winerbröd på ett glufs :D...
VV skulle varit på möte ikväll med alla oss andra SSEMSE-instruktörer som missade gazzet :fatta! :7peta
Möte nr 2 oxå missat - noterat.
 

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Sjöbo
Hoj
R1
Robz skrev:
2188167 VV skulle varit på möte ikväll med alla oss andra SSEMSE-instruktörer som missade gazzet :fatta! :7peta
Möte nr 2 oxå missat - noterat.
Va sköter inte VV sig. Men det e klart han vill ju inte missa ett onsdags gazz ju :D :D
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Robz skrev:
2188167 VV skulle varit på möte ikväll med alla oss andra SSEMSE-instruktörer som missade gazzet :fatta! :7peta
Möte nr 2 oxå missat - noterat.
Ochysst av SSEMSE och lägga det på en onsdag ........ :va
 

Robz

Guest
Mr K skrev:
2188265 Oschysst av SSEMSE och lägga det på en onsdag ........ :va
Det kan jag hålla med om! Dock var det enda dagen denna veckan som verkade passa "alla"... och det hastade, då förra mötet endast besöktes av hälften av instruktörerna pga krock med en SM-körning :(
VV kör inte SM va?

Nåja, hoppas ni hade kul :tummenupp , vi hade iaf ett bra möte.
 

snafets

Det tar sig
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
R1-05, Multistrada-07
Dagens mellangrupp kom till Sjöbo utan incidenter, tack LasseB för bra signaler från svansen. :tummenupp Vädergudarna var med oss i 9 mil, sedan sket det sig på finalen mot Sandby/Lund. :Bugar

Lite trafik, bra samlad grupp, kul ”hoppväg” i Häckeberga, alla moppar med till mål och inget regn, vad kan man mer begära? Ses på onsdag :banana

Bilder?

/Snafets
 

Swappe

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Där onsdagsgasset passerar
Hoj
uhm.. ingen!
Snabba gruppen funkade ju fint, lite mkt "blästring" på vissa delar i knäckeberga, men annars toppen! :tummenupp

K såg ut att trivas rätt bra på sin nya hoj.. once you´ve been kwacked, you´re stuck for life! :yoparty


ska försöka klistra ihop lite film under dagen kanske..
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
snafets skrev:
2188604 Dagens mellangrupp kom till Sjöbo utan incidenter, tack LasseB för bra signaler från svansen. :tummenupp Vädergudarna var med oss i 9 mil, sedan sket det sig på finalen mot Sandby/Lund. :Bugar

Lite trafik, bra samlad grupp, kul ”hoppväg” i Häckeberga, alla moppar med till mål och inget regn, vad kan man mer begära? Ses på onsdag :banana

Bilder?

/Snafets
Det är väl snart dags för dig att joina Rutinerade Reisleiters listan?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=79311
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Blev klar först vid lite över sex så jag fick ta ett eget gazz. Blev 10 mil i strålande solsken och 1,5 mil i världens jävla ösregn :huvet . Men det var skönt att testa det nya däcket. Vilken skillnad :banana
 
Gick med
18 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
Ingen...
Beklagar...

Jag och da-geez körde ett eget litet posörgazz med avslutning på Flygrakans café. :tummenupp
Några km från rakan träffade vi en vänlig kille på tourer som vid hälsning gjorde den klassiska "sänka farten vinken". Jag och da-geez tackar ödmjukast för denna gest. :Bugar
Glada och nöjda med vår posörtur ställde vi bågarna på caféparkeringen, redo för en kopp java. Precis då kommer en kille kommer inkörandes på parkeringen och muttrar till en annan kille om han vill köpa en båge av den och den modellen eftersom han inte längre hade ett körkort för att få framföra sin maskin. :näsblod
Trist på kortet broder, hoppas du får det snart igen. :pannkyss :fyllisar

Mvh
Rikard

PS. Naturligtvis vet jag vilken hoj och årsmodell killen som blev av med kortet körde, men med tanke på hans integritet skriver jag det inte här.
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Mr K skrev:
2188265 Ochysst av SSEMSE och lägga det på en onsdag ........ :va
Han har haft mången chans till att yttra sig om passande dag men jag gissar att han inte vet hur ett mailprogram fungerar. Sporthoj.com är nog enklare...

JonnyN skrev:
2188194 Va sköter inte VV sig. Men det e klart han vill ju inte missa ett onsdags gazz ju :D :D

Kan man inte inse graden av allvar ska man nog hålla sig till Onsdagsgazz i fortsättningen...
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
CorbenDallas skrev:
2196951 Han har haft mången chans till att yttra sig om passande dag men jag gissar att han inte vet hur ett mailprogram fungerar. Sporthoj.com är nog enklare.....
Han har inget internet hemma så därför ingen privat email.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top