Hej! Ja för fasen, det är klart du ska hänga med! Läs igenom detta bara http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1290562&posted=1#post1290562 (att köra i grupp) sen är det bara att dyka upp! Är iofs inte alls jag som arrangerar, men jag kan garantera att du är mycket välkommen ändåCBR_Björnen skrev:Hej
Har köpt hoj ganska nyligen o har ingen o åka med.. får man hänga på er en runda? (vädret verkar ju sammarbeta idag.. )
alla är välkomnaCBR_Björnen skrev:Hej
Har köpt hoj ganska nyligen o har ingen o åka med.. får man hänga på er en runda? (vädret verkar ju sammarbeta idag.. )
Mr K skrev:alla är välkomna
Men borde inte all annan verksamhet i landet stanna upp under onskvällar på sommaren. Så kunde alla vara med och gazza jueoGGe skrev:Klaga inte över att du har jobb...
Filmande blir det ...... men jag vet inte om jag har barnvakt än ......oGGe skrev:Blir de nått filmande idag eller du ska inte köra?
Gullefjun skrev:Men borde inte all annan verksamhet i landet stanna upp under onskvällar på sommaren. Så kunde alla vara med och gazza jue
Kolla .... det är ballare att köra utanför stan .... MuhahahahahahahKay skrev:Fan va ball idag. Bakhjulslängdrekord. Kan fan köra hur långt somhelst nu
Tack för en kanonkväll!
Lahi: Synd du inte körde! Tittade länge på din båge
Tack själv för att du ställde upp. Det är inte många som klarar leda snabba gruppenRobz skrev:Kul att leda 0,95 idag - Tack för lånet Johan
Väl samlad grupp i täten i lagom tempo, inga incidenter utöver en död katt - hoppas kattakillers hoj klarat sig utan skador.
Hehe, sugen på turbo nu eller? Nja, jag körde inte eftersom det var alldeles för mycket folk för det. Om någon skulle vingla ut så är det ju kört.. Synd bara att polisen stod på Revingerakan Där hade jag kunnat gasa ordentligt! Får se hur det ser ut nästa gång jag tittar ner Då ska det pysas och kvittras!Kay skrev:Lahi: Synd du inte körde! Tittade länge på din båge
Ojoj, jäkla snygg bild på den där gula hojen Men det var hemskt vad jag har skitat ner den.. jag tvättade den 10 mil tidigare, men den sotar ju lite pga mycket soppa.xyx skrev:Ingen direkt ordning:
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|