Onsdagsgazzet™ - 29/3 - PREMIÄREN!!!

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
ja jag e ju inte alls avundsjuk idag....
vädert här e ju i alla fall inte hojväder.. kan ju hoppas att ni får en trevlig tur..
:) :pannkyss

håller tummanra på att min hoj går att starta när jag kommer hem till påsk..

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
pjohan skrev:
2040314 Kommer vid avsaknad av regn och minusgrader. :yoparty
Missade att gardera för puckade projektledare som vill att jag ska jobba kväll för att nödrätta andras misstag
:huvet

Kommer inte...

Last edited:

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Blir det en lång runda?

kommer frysa sönder mina fingrar när solen går ner :va

Kazta

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R6
Hur har man kunnat missa detta :huvet
Får bli nästas vecka istället

Jag köpte vanliga lampor och filade ner ena "taggen" lite, sen är det bara att trycka och vrida lite, funkar hur bra som helst :tummenupp

Edvardsson skrev:
2043587 Nej så får du aldrig säga... att man har sen inte kan komma.... fasen...
ska ringa runt i hela skåne nu och försöka fixa ett par.. tydligen INgen som har hemma..... skumt.

Jaja tror det blir riktigt kallt ikväll och inte bra utan blinkers så vet inte om jag kommer :=(

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
ja jag har hittat blinker NU på tiden va =) hehe.... lillemanc mc i lund hade. 80 äckliga spänn för 1 glödlampa!! blir urinerad :hihi bra stavning :rofl

nej men nästa onsdag då kommer jag hur kallt,regning, blåsigt, snöigt det än är......

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Mr K skrev:
2044756 8st tappra på statoil. Upp med bilder.
Så fort min kropp tinat upp..... :huvet
Inga missöden på väg till Flygrakan, regn och mörker på vägen hem innebar en "spännande" runda. Alla skulle på olika håll så det hade varit skönt att höra rapporter från de tappra.

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Maverick_ou812 skrev:
2044807 Så fort min kropp tinat upp..... :huvet
Inga missöden på väg till Flygrakan, regn och mörker på vägen hem innebar en "spännande" runda. Alla skulle på olika håll så det hade varit skönt att höra rapporter från de tappra.

:Bugar Ni :rock fett grabbar :yoparty

Robbann

bild av Dede
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
FZ6-04 . CBR600RR-07
Maverick_ou812 skrev:
2044807 Så fort min kropp tinat upp..... :huvet

jo då.. jag kom oxå hem...... varmt å skönt här hemma :tummenupp

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
Maverick_ou812 skrev:
2044055 Du skulle inte samlat allihopa runt magen. :hihi
Det blir väl lätt junkfood (ungkarlsmat) nu när mamma inte lagar mat. :tungan
näfan jag e en jävle på att laga mat..
så det blir inte så mkt junkfood... kanske mer för mycket av det goda...hehe

majtii skrev:
2044072 Belgian blue?

hehe ja nästan :3freak

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Zenit MIA

-Skitregn! började bra, slutade skit-

Ja på vägen hem så började det inte bra. Redan efter 10 min så dog Zenit's hoj och det var tydligen soppatorsk, strange... vi diskuterade och han skulle köra in till Sjöbo och tanka och sen dra hem, jag ville se matchen och efter att vi pratat om det så körde jag själv och han tillbaka. Regnet ökade och det var skönt att det inte var mycket mer än vad som kom. Kom hem ca 21:20 och ringde Zenit direkt, det var tydligen inte soppatorsk utan fel på hojen den ville inte starta, vi pratade om jag skulle hämta men han hade tydligen klubblokalsnycklen till flygklubben. Så han gick med hojen över 3km till lokalen. Så just nu övernattar han där och sen så hämtar ngn/ eller jag han imorgon. Får se ut det utvecklar sig imorrn.

anyway önska han en trevlig natt :tummenupp

//Cel over and Out

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
CeltaniC skrev:
2044974Kom hem ca 21:20 och ringde Zenit direkt, det var tydligen inte soppatorsk utan fel på hojen den ville inte starta, vi pratade om jag skulle hämta men han hade tydligen klubblokalsnycklen till flygklubben. Så han gick med hojen över 3km till lokalen. Så just nu övernattar han där och sen så hämtar ngn/ eller jag han imorgon. Får se ut det utvecklar sig imorrn.

anyway önska han en trevlig natt :tummenupp

//Cel over and Out
Det där var ju piss!! Hoppas allt löser sig för honom. Du uppdaterar oss ASAP?

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Maverick_ou812 skrev:
2045004 Det där var ju piss!! Hoppas allt löser sig för honom. Du uppdaterar oss ASAP?

hej alla msfk.nu (malmö segelflgklubb) har gått med in i 2000-talet och skaffat bredband så nu sofftar jag på de.. :) hittat fryst rätt och en öl i kyl/frysen så jag överlever natten :hihi inget kul att putta hojen lite över 3km (gissning kasnke mer :näsblod ) varav sista biten blöt grusväg med 1 ddm snö imellanåt.. :huvet jaja frame här iaf.

Hojen gick som vanligt drog på ur en kruva så när jag skulle växla tappa den bara effekt så jag sket i de precis som soppa torsk den liksom reagera inte (ja ni vet) iaf så ville jag inte slå om kranen i regn och mörker så jag skulle stanna till men precis innan jag stanna dog den med ett BANG! nu e de iaf så att lampor lyser -> batteriet lever. men start motorn e helt DÖD när jag trycker på knappen. Har provat att springa även med hjälp av en som stanna (tack denna underbara person :Bugar av ca. 20-30 bilar stanna 2 varav en erbjöd sig att hjälpa. :confused: ) iaf så när man puttar så startar den inte heller den "går" hmmmmmm ja som precis innan den liksom går de sista o tänder till men den gör inte de sista och tänder inte :( någon som har några tips???

BTW: tack för trevligt fösta RR förövrigt :)

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Ja, vad ska man säga... det gick väl i hyfsat tempo för min del, varmt och gott var det också. Dock fick jag ändra AC'n från 26 till 22 grader för att inte svettas ihjäl när jag satt och sjöng med till Dire Straits-plattan :arsele

:D

Skämt åsido, snart dumpar jag bilen och tar bågen till gazzen istället :tummenupp

Mavve: DU BEHÖVER MER VAX!!!! :D

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...