Missade att gardera för puckade projektledare som vill att jag ska jobba kväll för att nödrätta andras misstagpjohan skrev:2040314Kommer vid avsaknad av regn och minusgrader.
CeltaniC skrev:2043983Blir det en lång runda?
kommer frysa sönder mina fingrar när solen går ner
Edvardsson skrev:2043587Nej så får du aldrig säga... att man har sen inte kan komma.... fasen...
ska ringa runt i hela skåne nu och försöka fixa ett par.. tydligen INgen som har hemma..... skumt.
Jaja tror det blir riktigt kallt ikväll och inte bra utan blinkers så vet inte om jag kommer :=(
Du skulle inte samlat allihopa runt magen.Zxr_Green skrev:2043709nääää det e bara muskler
Belgian blue?Zxr_Green skrev:2043709nääää det e bara muskler
Så fort min kropp tinat upp.....Mr K skrev:20447568st tappra på statoil. Upp med bilder.
Maverick_ou812 skrev:2044807Så fort min kropp tinat upp.....
Inga missöden på väg till Flygrakan, regn och mörker på vägen hem innebar en "spännande" runda. Alla skulle på olika håll så det hade varit skönt att höra rapporter från de tappra.
Maverick_ou812 skrev:2044807Så fort min kropp tinat upp.....
Inga missöden på väg till Flygrakan, regn och mörker på vägen hem innebar en "spännande" runda. Alla skulle på olika håll så det hade varit skönt att höra rapporter från de tappra.
näfan jag e en jävle på att laga mat..Maverick_ou812 skrev:2044055Du skulle inte samlat allihopa runt magen.
Det blir väl lätt junkfood (ungkarlsmat) nu när mamma inte lagar mat.
majtii skrev:2044072Belgian blue?
Det där var ju piss!! Hoppas allt löser sig för honom. Du uppdaterar oss ASAP?CeltaniC skrev:2044974Kom hem ca 21:20 och ringde Zenit direkt, det var tydligen inte soppatorsk utan fel på hojen den ville inte starta, vi pratade om jag skulle hämta men han hade tydligen klubblokalsnycklen till flygklubben. Så han gick med hojen över 3km till lokalen. Så just nu övernattar han där och sen så hämtar ngn/ eller jag han imorgon. Får se ut det utvecklar sig imorrn.
anyway önska han en trevlig natt
//Cel over and Out
Maverick_ou812 skrev:2045004Det där var ju piss!! Hoppas allt löser sig för honom. Du uppdaterar oss ASAP?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|