Onsdagsgazzet™ 3/9

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
tydligen 2 som rejsat .. gick inte så bra för ena ...


www.ystadsallehanda.se

aj då..

Du föresten jag har en gammal flickvän liggandes någonstans..
Såg att du sökte en..
Om du vill så kan jag leta upp henne..
Faktiskt en av de bästa jag haft.. tills hon gick sönder och inte alls fungera som hon skulle..
Har du tur så kanske det blivit bättre nu eller så e de något lätt fel som du kan fixa.. men ska man lämna in henne så blir det nog en dyrhistoria
 

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
aj då..

Du föresten jag har en gammal flickvän liggandes någonstans..
Såg att du sökte en..
Om du vill så kan jag leta upp henne..
Faktiskt en av de bästa jag haft.. tills hon gick sönder och inte alls fungera som hon skulle..
Har du tur så kanske det blivit bättre nu eller så e de något lätt fel som du kan fixa.. men ska man lämna in henne så blir det nog en dyrhistoria


tackar för omtanken, har själv ett par på lager, men man använder inte samma strumpor 2 dagar i rad :tummenupp

http://www.d7.se/catalog/product_info.php?cPath=144_206&products_id=1631

var det en sån du hade ?? :tuttar
 

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Hemma
Hoj
En tung
kan du inte banna mig lr nåt då eftersom du inte gillar när/vad ja skriver:(

Jo du e bannad från o med nu. Så nu måste du göra som din kompis madeye o skriv på din profil hur dumma vi e o hur stora kuk du/vi andra har o hur mkt du hatar oss/mig så gör de över efter ett tag :pannkyss
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Jo du e bannad från o med nu. Så nu måste du göra som din kompis madeye o skriv på din profil hur dumma vi e o hur stora kuk du/vi andra har o hur mkt du hatar oss/mig så gör de över efter ett tag :pannkyss

D va ju f*n va ni ska hacka på alla, make love (men inte med mig jag klarar mig) not war.... Behöver ju inte slå på dem som ligger ner och har erkänt sig klena (Madeye & Quman) :hihi :hihi
 

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Hemma
Hoj
En tung
D va ju f*n va ni ska hacka på alla, make love (men inte med mig jag klarar mig) not war.... Behöver ju inte slå på dem som ligger ner och har erkänt sig klena (Madeye & Quman) :hihi :hihi

Har inte hackat på dej än så slappna av lite, din tid kommer också :D :tungan
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jo du e bannad från o med nu. Så nu måste du göra som din kompis madeye o skriv på din profil hur dumma vi e o hur stora kuk du/vi andra har o hur mkt du hatar oss/mig så gör de över efter ett tag :pannkyss

YEAH! Grandpa is back in town! Watch out kids, he eat ya alive!!!! hahahahaa.....:D :tuttar
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
aj då..

Du föresten jag har en gammal flickvän liggandes någonstans..
Såg att du sökte en..
Om du vill så kan jag leta upp henne..
Faktiskt en av de bästa jag haft.. tills hon gick sönder och inte alls fungera som hon skulle..
Har du tur så kanske det blivit bättre nu eller så e de något lätt fel som du kan fixa.. men ska man lämna in henne så blir det nog en dyrhistoria
Det är samma mjukvara i alla, det är bara skalet som skiljer lite, prova att ladda hem dyra patchar så går det att lösa mjukvaruproblemet tillfälligt.
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Har inte hackat på dej än så slappna av lite, din tid kommer också :D :tungan

Nääh jag vet att du inte har hackat på mig ;) o skulle min tid komma så lovar jag att jag kan hantera det (skickar money penny på dig) :D :D tycker bara synd om de försvarslösa stackarna *hahaha*
 

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Ort
Dalby
Hoj
Honda CBF600SA -09
Nääh jag vet att du inte har hackat på mig ;) o skulle min tid komma så lovar jag att jag kan hantera det (skickar money penny på dig) :D :D tycker bara synd om de försvarslösa stackarna *hahaha*

tack för omtanken men även om ja kanske e försvarslös så klara ja mig rätt bra ändån :D
 

rbh

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Mholm
Hoj
954 ....(såld)Gixxer K6 (borta, snyft...) KTM 990 SM
Tack för supporten ..

Ett stort tack tlil alla Er för omtanken kring KTMs bortfall av den Viktiga komponenten . O ett tack till grannfrun som lånade ut lite rep :tuttar .
O öven för den fina rundan till ystad:mad:
ses.....:tummenupp
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top