Onsdagsgazzet™ - 30/8

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste)

Raijslaiters:

1. Mr K - Snabb
2.
3.
4.
5.

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
jag kommer inte alls för då måste jag köra snabb och kommer ha så mycket grupptryck att jag kör av :näsblod

majtii

Those were the happy days
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sviterna av en indragning...
Men va fan! Här har man laddat och sett fram emot ett spektakel och så fegar killen ur.

:) [bör kanske tilläggas]

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Eddi skrev:
2415941 jag kommer inte alls för då måste jag köra snabb och kommer ha så mycket grupptryck att jag kör av :näsblod
då är det ju bara och skriva som det är ...... att du bara skrev en massa dynga innan och inte är man för din mun ...... hahahahahahaha:tummenupp :pannkyss

Kom du ..... du behöver inte köra snabb.

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Mr K skrev:
2416030 då är det ju bara och skriva som det är ...... att du bara skrev en massa dynga innan och inte är man för din mun ...... hahahahahahaha:tummenupp :pannkyss

Kom du ..... du behöver inte köra snabb.

hehe känner redan trycket =)
Nej men kankse ska ha en tjej därbak.... då kan jag ju inte köra snabb. Men ska inte hon åka så tar jag nog snabb men jag ligger fan inte bakom dig. Men 3 eller 4 är okej :tummenupp

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Eddi skrev:
2416056 hehe känner redan trycket =)
Nej men kankse ska ha en tjej därbak.... då kan jag ju inte köra snabb. Men ska inte hon åka så tar jag nog snabb men jag ligger fan inte bakom dig. Men 3 eller 4 är okej :tummenupp

Kör inte du Moto GP värsting tempo,tyckte det stod nåt om det nån tråd i TGR tråden :D

Här nedan är dina sköna inlägg:

hehe körde med snabb grupp igår.... jag tyckte det gick helt för sakta. Så ska starta en grupp i Trelleborg när vi kör som jag e rejsledare i och den kommer gå så utitahelvete för snabbt för alla utom mig!!!

Grupp AS-SNABB - Rejsleders Eddi (Endast för dom absolut grymmaste av dom grymmaste)
2. Eddi - AS-SNABB-GRYM-BAN-MOTOGP grupp

Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
R1 racer skrev:
2416683 Kör inte du Moto GP värsting tempo,tyckte det stod nåt om det nån tråd i TGR tråden :D

Här nedan är dina sköna inlägg:

hehe körde med snabb grupp igår.... jag tyckte det gick helt för sakta. Så ska starta en grupp i Trelleborg när vi kör som jag e rejsledare i och den kommer gå så utitahelvete för snabbt för alla utom mig!!!

Grupp AS-SNABB - Rejsleders Eddi (Endast för dom absolut grymmaste av dom grymmaste)
2. Eddi - AS-SNABB-GRYM-BAN-MOTOGP grupp

hahaha.... :tummenupp helt rätt
Men alltså min grupp i TGR är jävligt ass snabb MOTOGP som jag säger om man jämför med hur alla andra (typ du) kör på TGR åken :tungan :FU . Jämför man med RRs snabbe så är min inte mycket att komma med

Willew

Sjukskriven RadicalRider
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
----SÅLD----
Varför har vi inte en sån här trevlig tös som vinkar av oss på onsdagar????

Vi behöver ju paraply mer än dom ju...:confused:

Bifogat

• umbrella_girls_25.jpg
    umbrella_girls_25.jpg
    60.9 KB · Visningar: 89

Willew

Sjukskriven RadicalRider
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
----SÅLD----
Här kommer en till med mina 3 nya flickvänner.....:tuttar

Ska fråga om dom vill hänga med imorgon :rolleyes:

Bifogat

• umbrella_girls_41.jpg
    umbrella_girls_41.jpg
    62.8 KB · Visningar: 74
Last edited:

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Det blir klart till halvklart väder och uppehåll. Temperaturen blir +15 till +18 grader. Vinden blir måttlig, västlig till nordvästlig, 2 till 4 meter per sekund.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Eddi skrev:
2416723 hahaha.... :tummenupp helt rätt
Men alltså min grupp i TGR är jävligt ass snabb MOTOGP som jag säger om man jämför med hur alla andra (typ du) kör på TGR åken :tungan :FU . Jämför man med RRs snabbe så är min inte mycket att komma med

Visst!

Du kan nog inte uttala dig om hur jag kör i TGR :pangihuve ,kört med dem 1 gång bara och den gången såg vi inte ens röken av dig.
Och så är det blandat folk där man bör ta hänsyn till alla som vill med då vi inte var indelade i grupper.

Sen de få gånger i år jag kört med RR har jag inte sett dig i snabb grupp.

Står jag för det och erkänner att jag dock kör lugnare numera än jag gjort förr,men med åren och erfarenheter blir man visare och tar det något lugnare på gata.

Last edited:

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Denna har tyvärr kört färdigt på onsdagarna.

Skolan drar igång nu och jag har lektioner fram till 19 på onsdagar:mad:

Men vad gör man inte för att jobba med en massa :nurse :tuttar :rolleyes:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
R1 racer skrev:
2419306 Visst!

Du kan nog inte uttala dig om hur jag kör i TGR :pangihuve ,kört med dem 1 gång bara och den gången såg vi inte ens röken av dig.
Och så är det blandat folk där man bör ta hänsyn till alla som vill med då vi inte var indelade i grupper.

Sen de få gånger i år jag kört med RR har jag inte sett dig i snabb grupp.

Står jag för det och erkänner att jag dock kör lugnare numera än jag gjort förr,men med åren och erfarenheter blir man visare och tar det något lugnare på gata.

hehe längesedan jag hört så mycket skitsnack :tummenupp fast det at du är gammal och kör sakta håller jag med om :D

jente

Guest
Eddi skrev:
2416056 hehe känner redan trycket =)

Vem är du du har nu raggat upp va...jag som trodde jag va den ända :mad: :tungan :D

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Mr K skrev:
2418449 Det blir klart till halvklart väder och uppehåll. Temperaturen blir +15 till +18 grader. Vinden blir måttlig, västlig till nordvästlig, 2 till 4 meter per sekund.

Var fick du den prognosen ifrån??? Den går verkligen mot strömmen. Sån skall jag beställa till varje mctur. Verkar vara lite Butrix över den, eller:)

Amen vem stoppa en peng i mig, jag skall ju inte ens köra gazzet. Tyst på mig!

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...