Du menar korsa över 108:an från fikat och sedan rakt fram tills du är hemma?hade aldrig hittat hem i det mörkret
Jag kan rekommendera alla att fixa en liten microfiberduk från närmsta affär för 9.80 att ha i fickan när man är ute. Gärna lätt fuktad i en ände (förvara i plastpåse i så fall )Det gick saktare o saktare ju närmare hemmet man kom, visiret var mörkgrått av lera o skit
Jag hoppas verkligen att vi kan köra igen inom kort, även om säsongen nästan är slut.
Tack för turen igår. Det var jävligt roligt tills det lilla missödet inträffade. Men tusen tack till alla vänliga människor för allt stöd och alla råd igår. Jag mår iaf hyfsat idag, lite blåmärken och skallebank, annars tror jag att allt funkar.
Ett speciellt stort tack till Dennis för en fantastisk hjälpinsats. Hojen är hemma om än lite stukad. Jag är fan rörd över hur hjälpsamma människor som jag aldrig träffat innan kan vara. Jag vet inte riktigt hur jag ska tacka dig, men TACK! Jag hoppas verkligen att vi kan köra igen inom kort, även om säsongen nästan är slut.
Tack för turen igår. Det var jävligt roligt tills det lilla missödet inträffade. Men tusen tack till alla vänliga människor för allt stöd och alla råd igår. Jag mår iaf hyfsat idag, lite blåmärken och skallebank, annars tror jag att allt funkar.
Ett speciellt stort tack till Dennis för en fantastisk hjälpinsats. Hojen är hemma om än lite stukad. Jag är fan rörd över hur hjälpsamma människor som jag aldrig träffat innan kan vara. Jag vet inte riktigt hur jag ska tacka dig, men TACK! Jag hoppas verkligen att vi kan köra igen inom kort, även om säsongen nästan är slut.
Tackar för ett härligt blött gazz Mr K o mini K, de va gött så det stänkte om det
Micro K ..... Mini K kör själv 125a och var inte med igår
Micro K ..... Mini K kör själv 125a och var inte med igår
Så pass. Så det är han man ser på en nyare blå Yamaha 125?
Noop, han har en äldre Honda NSR 125
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |