Onsdagsgazzet™ - 7/9

Fredchen

Radical Riders
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
r1 05...
yoohan skrev:
Tjo!

får tacka mina kära följeslagare för en väl genomförd tur... känns skitkul att guida runt när alla har så bra koll på varrandra som ni hade idag! :tummenupp

(Blev ju lite guidning förbi macken i Röstånga med, inte helt meningen).
Peace Out!

Riktigt sjyst felkörning det blev där :tummenupp . Har gärna dej som ledare nästa gång också. Funka skit bra, du gav mig många bra spår :) . Du skötte det mer än utmärkt.

Robbann

bild av Dede
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
FZ6-04 . CBR600RR-07
yoohan skrev:
Tjo!

Ja av någon outgrundlig anledning kändes det som att mitt släp blev lite längre än er andras... men det spelar ingen roll, för det flöt på så jävla bra ändå tyckte jag... knappast någon väntan någonstans, och oförtjänt bra sammanhållning... får tacka mina kära följeslagare för en väl genomförd tur... känns skitkul att guida runt när alla har så bra koll på varrandra som ni hade idag! :tummenupp

(Blev ju lite guidning förbi macken i Röstånga med, inte helt meningen). Dock så skulle jag villja upplysa er andra om att testa den vilseturen någon gång... det var fan ett utav dom skönaste vägpartierna jag upplevt i skåne. Lagom snäva välbankade kurvor i ett riktigt skönt nedåt lut.... har man knäpuckar kvar, och saknar ett leende när man kommer ner så är det något fel på en! TESTA TESTA!

Peace Out!

ja de kurvorna är härliga.. har tyvärr bara kommit där med bil :(
får hoppas att vår grupp med kör fel nästa gång. :hihi

Fina bilder :tummenupp å härligt gazz :tummenupp

yoohan

Team Manwhore
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1
Fredchen skrev:
Riktigt sjyst felkörning det blev där :tummenupp . Har gärna dej som ledare nästa gång också. Funka skit bra, du gav mig många bra spår :) . Du skötte det mer än utmärkt.

Ahaa... var det du som låg precis bakom mig eller? Vi hade ju några Sucki Ginzo Mitzu 1000 i ledet. Suger åt mig av all fin kritik i alla fall, sen får vi se om jag hinner få tillbaka hojen från service till nästa onsdag... och om jag får det, så får vi se om jag leder... skulle gärna villja putta upp tempot lite (för mitt eget höga nöjjes skull). :banana

Fredchen

Radical Riders
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
r1 05...
yoohan skrev:
Ahaa... var det du som låg precis bakom mig eller? Vi hade ju några Sucki Ginzo Mitzu 1000 i ledet. Suger åt mig av all fin kritik i alla fall, sen får vi se om jag hinner få tillbaka hojen från service till nästa onsdag... och om jag får det, så får vi se om jag leder... skulle gärna villja putta upp tempot lite (för mitt eget höga nöjjes skull). :banana

Yes det var jag :tummenupp ... Ja man kan höja tempot ett snäpp till.. Men frågan är om det är ett mellantempo då? :).

Nån som vet om det blir Eslöv nästa onsdag också?

Prestige

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2005
Hoj
KTM 640
Tjenixen på er alla!

Nu i onsdags var det första gången man var med och åkte, och jag tänkte bré på lite ytterliggare med att det var väldigt trevligt. Allt var mycket positivt. Det var aktiv körning, under kontrollerade former, och de var precis det som jag sökt! :banana Stort tack till alla arrangerare. :tummenupp

Hoppas på fler fina onsdagkvällar! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Mvh Prestige

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Prestige skrev:
Tjenixen på er alla!

Nu i onsdags var det första gången man var med och åkte, och jag tänkte bré på lite ytterliggare med att det var väldigt trevligt. Allt var mycket positivt. Det var aktiv körning, under kontrollerade former, och de var precis det som jag sökt! :banana Stort tack till alla arrangerare. :tummenupp

Hoppas på fler fina onsdagkvällar! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Mvh Prestige
vilken grupp körde du i? jag kör en 525 så jag vet inte om jag hänger med så bra i farter över 120. o så har jag bara soppa för ca 9 - 12 mil. klarar man sej på det? jag o stiffmaster körde i vår egen grupp :gnissla ... var framme långt innan alla andra.. han leka lite på rakan oxå.

Robz

Guest
chukabowa skrev:
...... var framme långt innan alla andra.. ...
...tooo many pillz åhr what?
Trots röka & krohkig omväg, fick Zilver, Callén, ZX-10 å jag vänta... på Mr K & Co... som ändå kört om ett gäng... :va
...häng med i grupp 1 nästa gång :tummenupp

/Först å anlända Bialitt

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Robz skrev:
Trots röka & krohkig omväg, fick Zilver, Callén, ZX-10 å jag vänta... på Mr K & Co... som ändå kört om ett gäng... :va

/Först å anlända Bialitt
Robzzzzzzzzzz... e du full....?
Klart att du kom fram först, du startade först, du reisleitade snabbruppen, dom andra var helt vilse så hur f-n skulle du inte kunna komma först?! :tungan :D :D
Ses imorrn!!! :öl

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Robz skrev:

/Först å anlända Bialitt
tror ni drog om oss när vi varit o lekt på rakan.. då hade vi redan letat upp fiket o rekat omgivningen lite. har aldrig blivit så omkörd som då... ni bara flög förbi.. blev nästan knäck i brallan ju :eek:

Prestige

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2005
Hoj
KTM 640
chukabowa skrev:
vilken grupp körde du i? jag kör en 525 så jag vet inte om jag hänger med så bra i farter över 120. o så har jag bara soppa för ca 9 - 12 mil. klarar man sej på det?

Det borde inte vara några problem. Det var mycket kurvigt! *nice* :hihi

Jag körde i mellan/mellan-gruppen.

Vi körde 8-9 mil, och tanken är på 11.... Så det är inga problem, men det gäller att toppa tanken på statoil. :tummenupp

Genomsnittshastigheten, gissar jag, var på 90-100. Det var bara några gånger det blev lite snabbare.

Så nu hoppas vi på bra väder imorgon. :banana :banana :banana

Mvh Prestige

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM